شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید ویلا در شمال و شهر چمستان توسط املاک امیران amiraan.com

چمستان از توابع شهر نور می باشد که از شهرهای مهم و توریستی استان مازندران است. این منطقه دارای طبیعتی زیبا ست که جاذبه های طبیعی بسیاری را در خود جای داده است از این رو گردشگران بسیاری به این منطقه می آیند و همچنین تمایل دارند که در این مناطق ویلا خریداری کنند تا بتوانند سفری جذاب و دوست داشتن به مناطق شمالی با محیطی اختصاصی داشته باشند و در کنار این سفر به مناطق توریستی استان مازندران بسیار نزدیک باشند. اما قبل از خرید ویلا در چمستان بهتر است یکسری از نکات را بدانید تا خریدی صحیح و اصولی داشته باشید.

چمستان از توابع شهر نور می باشد که از شهرهای مهم و توریستی استان مازندران است. این منطقه دارای طبیعتی زیبا ست که جاذبه های طبیعی بسیاری را در خود جای داده است از این رو گردشگران بسیاری به این منطقه می آیند و همچنین تمایل دارند که در این مناطق ویلا خریداری کنند تا بتوانند سفری جذاب و دوست داشتن به مناطق شمالی با محیطی اختصاصی داشته باشند و در کنار این سفر به مناطق توریستی استان مازندران بسیار نزدیک باشند. اما قبل از خرید ویلا در چمستان بهتر است یکسری از نکات را بدانید تا خریدی صحیح و اصولی داشته باشید.

 

image_8a807d2c45608cc876fe97107b05cb19c4dcc323

 

۱- خرید ویلا با قیمت مناسب برای سرمایه گذاری

 

قیمت ویلا در چمستان می تواند رنج متفاوتی داشته باشد اما به طور کی قیمت آن به صرفه و مناسب است از این رو افراد بسیاری خصوصا مسافران تهرانی تمایل دارند که در این مناطق ویلا خریداری نمایند زیرا با قیمت مناسب ویلایی عالی با امکانات می توانند خریداری نمایند. البته چمستان دارای مناطق مختلفی است که شامل: سعادت آباد ، امیرآباد ، بهدشت، آهودشت، نعمت آباد و ... می باشد. قیمت ویلاها در هر یک از این مناطق متفاوت است و دلیل آن نزدیک بودن به جاده و یا دید منظره خوبی ست که آن منطقه دارد.

 

در تمامی این مناطق مجوز ساخت ویلا به صورت قانونی داده شده است و خریداران از ملک هایی که خریداری می کنند می توانند کاملا مطمئن باشند.

در واقع خرید ویلا در شمال و در چمستان یک دید اقتصادی بسیار خوب است و بهترین منطقه برای سرمایه گذاری می باشد. تنها چیزی که باید به آن دقت داشته باشید این است که در هنگام خرید حتما سند ملک را به دقت بررسی نمایید و پس از آن اقدام به معامله کنید. در نهایت شما توانسته اید با قیمتی مناسب و  بودجه ای که دارید یک ویلا در منطقه خوش آب و هوا خریداری نمایید که برای تفریح و استراحت عالی است و هم به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شما خواهد بود.

 

image_ee8feb9ac21619c6502ef43925399a827719d143

 

۲- خرید اقساطی ویلا در چمستان

 

یکی از ویژگی هایی که فروشنده های ویلا شاید چند ساله به آن دست پیدا کرده است امکان خرید اقساطی ویلا می باشد. با بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید ویلا و  اینکه به صورت همزمان قیمت ملک و زمین نیز بسیار بالا رفت بهترین کاری که می توان انجام داد تا به یک ویلا در شمال دسترسی پیدا کرد این است که خرید اقساطی ویلا را پیش برد. در این حالت شما میزان پول نقدی که دارید را پرداخت می کنید و مابقی را به صور ت اقساط چند ماه با توجه به شرایطی که فروشنده برای شما دارد پرداخت نمایید.

 

شاید تا به حال تبلیغات بسیاری را دیده و یا شنیده باشید که گفته می شود خرید ویلا تنها با 400 میلیون. این مبلغ در واقع تنها پیش پرداخت و یا پایه مبلغ است و مابقی آن قرار  است به صورت اقساط دریافت شود. با اینروش هم رونق خرید و فرش ویلا همچنان ادامه دارد و هم اینکه هر فردی با هر میزان درآمدی می تواند برای خرید ویلا اقدام کند و ویلایی شخصی داشته باشد

 

۳-فاصله کم با تهران

 

مسافت تهران تا شهر چمستان ۱۸۰ کیلومتر می باشد که در واقع مدت زمان کوتاهی نیاز است که از تهران به شمال برسیم. همین موضوع باعث شده که افراد بسیاری تمایل داشته باشند تا در این شهر ویلا خریداری نمایند و به تهران نیز نزدیک باشند. شما برای رسیدن به شهر چمستان می توانید  از طریق جاده هراز این کار را انجام دهید. پس از عبور از شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، آبعلی، روستاها و کوهستان‌های پلور، امیری و بایجان به شهر آمل می رسید و پس از آن به سمت شهر چمستان حرکت می کنید. در این سفر هم از جاده های کوهستانی گذر می کنید هم جنگلی و مناطق سرسبز.

 

۴-طبیعت بکر و دست نخورده

 

چمستان جنگل های هیرکانی‌ بسیار زیبایی دارد که در روستای واز وجود دارند. همچنین چمستان در نزدیکی روستای لاویج و دریاچه الیمالات است که جزو جاذبه های طبیعی و خاص این منطقه است و در واقع علت معروف بودن چمستان همین موارد می باشد.

 

۵-تنوع قیمت ویلا در چمستان

 

قیمت ویلا در چمستان به موارد مختلفی بستگی دارد که مهمترین موارد تعیین کننده ‌ترین شاخص‌ها، نوع مصالح و متریال استفاده شده درسازه ویلا و موقعیت مکانی ویلا است. البته ویلاهای مدرن و پیشرفته که دارای آخرین سیستم هوشمند و امن ‌ترین تجهیزات مدرن هستند بدون شک قیمت هایی بسیار بالا دارند  و این موضوع می تواند بر سطح قیمتی ویلا تاثیر گذار باشد.

 

image_865378632322bc4fbac0e90d4f2c1b7f48642bd4

 

سخن پایانی

 

اگر می خواهید سرمایه گذاری آسان و بی دردسری را انجام دهید پیشنهاد می شود که اقدام به خرید ویلا در چمستان نمایید که با قیمتی مناسب انجام می شود. چمستان دارای آب و هوایی عالی است و همچنین طبیعتی زیبا دارد و منطقه توریستی و گردشگری نیز می باشد که شهرتی بین المللی دارد و هر ساله توریست های بسیاری به این منطقه می آیند و از آن بازدید می کنند. اگر به دنبال بنگاه معاملات ملکی هستید که معتبر باشد تا از طریق آن کارهای خرید ویلای خود را پیگیری نمایید باید گفت که املاک امیران متخصص خرید و فروش ویلا در منطقه چمستان می باشد که سابقه کاری مفید همراه با کارشناسان مجرب در این زمینه دارد.املاک امیران دارای پروانه کسب از اتحادیه املاک و اولین املاک دارای گواهینامه های بین المللی ایزو 90001 وایزو 10004 می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied