شمانیوز
شما نیوز

بازدید مشاور رییس جمهور از طرح های توسعه ای منطقه آزاد انزلی

در حاشیه همایش بین الملل اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلتیک مناطق آزاد ایران در توسعه روابط منطقه ای که به میزبانی این منطقه برگزار شد دکتر مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از طرح های زیرساختی و توسعه ای این منطقه بازدید به عمل آورد.

بازدید مشاور رییس جمهور از طرح های توسعه ای منطقه آزاد انزلی

به گزارش شمانیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در حاشیه همایش بین الملل اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلتیک مناطق آزاد ایران در توسعه روابط منطقه ای که به میزبانی این منطقه برگزار شد دکتر مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از طرح های زیرساختی و توسعه ای این منطقه بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدیدها که که دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و اعضای هیأت مدیره و مدیران سازمان حضور داشتند، از بخش های مختلف مجتمع بندر کاسپین و اسکله های فعال و در حال احداث آن دیدار کرده و از نزدیک در جریان فرآیندها و ظرفیت های بزرگترین بندر ایران در دریای خزر قرار گرفت. 

از سوی دیگر دکتر مرتضی بانک از "اسکله رو رو" که از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء در حال ساخت می باشد نیز دیدار به عمل آورد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مسیر ریلی در حال ساخت پیربازار رشت به مجتمع بندری کاسپین نیز دیدار کرده و با ارائه گزارش عملکرد از سوی پیمانکار پروژه، از نزدیک درجریان مراحل احداث این طرح ملی با دستاوردهای بین المللی قرار گرفت، خط ریلی که بنادر جنوبی کشورمان را به استان گیلان متصل کرده و زمینه عملیاتی شدن کریدور شمال-جنوب را پدید می آورد.

گفتنی است در بخش دیگر این برنامه،از پروژه فرهنگی تجاری آرش مال که توسط بخش خصوصی نیز بازدید به عمل آمد. این مجتمع تجاری،فرهنگی، تفریحی در زمینی به متراژ ۴۰۸۳ متر مربع در۶ طبقه بر روی همکف با مساحت ۲۲ هزار مترمربع، که دارای امکاناتی چون پارکینگ، سینما،فودکورت،مکان بازی کودکان و گیم نت و سالن همایش از جمله امکانات موجود در این مجتمع بزرگ فرهنگی و تجاری است که در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در حال ساخت می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied