شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده

مدیرعامل بانک تجارت ترور دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت؛ متن پیام مدیرعامل این بانک به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهدا والصدیقین

 

ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته، باسابقه، مجاهد و نخبه علمی و صنعت هسته‌ای کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهره پلید و خبیث رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ‌ساخت.

 

شهید فخری زاده در طول عمر پربرکت خود خدمات ارزنده‌ای را به صنایع دفاعی ایران ارائه کرد و تربیت شاگردان سخت‌کوشی که راه او را با تمام توان ادامه دهند، ازجمله میراث ماندگار او بشمار می‌روند.

 

میراث گرانبهایی که شهید فخری زاده پس از سه دهه مجاهدت پرثمر و گرانبها در مرزهای دانش دفاعی از خود به‌جا گذاشت باعث برتری‌های راهبردی فراوان برای نظام اسلامی شد و این خدمات بی‌بدیل همچون سرمایه‌ای سترگ در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 

مشیت الهی همواره نشان از آن داشته که خون پاک شهدا، الهام‌بخش جوانان این مرزوبوم و محرّک قلوب مؤمنین در جهت اعتلا و سرافرازی همه‌جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملل مظلوم و مستضعفان خواهد بود.

 

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آقای محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.
والعاقبه للمتقین
رضا دولت آبادی
مدیرعامل بانک تجارت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied