شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

فقط یکبار استانبول را امتحان کنید!

استانبول با یک پا در شرق و پای دیگر در غرب ، با ترکیبی جذاب از مناظر ، صدا و رنگ ، مقصد ایده آل برای مسافران ایرانی در تور استانبول است.

 

استانبول با یک پا در شرق و پای دیگر در غرب ، با ترکیبی جذاب از مناظر ، صدا و رنگ ، مقصد ایده آل برای مسافران ایرانی در تور استانبول است.

مساجد باشکوه ، کلیساهای جوی ، موزه های جذاب و کاخ های سلاطین را مشاهده کنید و یا برای لذت بردن از ماهی های تازه مشرف به دریای سیاه به آبهای بسفر بروید . در خیابان های بزرگ بازار بزرگ کاوش کنید و یا از رایحه های جذاب بازار ادویه مصر استفاده کنید . و کلانشهر لحظه ای که امروز استانبول است را با گالری های هنری شیک ، رستوران های کلاس جهانی و کلوپ های شب برقی کشف کنید. همه آنها اینجا در یک دیگ ذوب جذاب از یک شهر بزرگ قرن 21 در تور ارزان استانبول قرار دارند.

 

57486320 - Copy

 

از شهری که محل زندگی سه امپراطوری روم ، بیزانس و عثمانی بوده و ترکیبی بی نظیر از مکان های مسیحی و اسلامی است. کاشی های ایزنیک را در مسجد آبی مشهور در جهان ببینید ، از عظمت ایاصوفیه لذت ببرید و نمایشگاه ها را در خانه سلاطین عثمانی ، کاخ توپکاپی گشت بزنید. همچنین در سفرنامه شما باید نقاشی های دیواری بیزانس بی نظیر موزه کاریه ، شاهکار معمار عثمانی سنان ، مجموعه مسجد سلیمانیه مشرف به شاخ طلایی و برج گالاتا جنو با نمای پانوراما از کل شهر قرار داشته باشد.

 

سایت های بسیار متنوعی برای افرادی که واقعاً می خواهند فرهنگ بومی را کاوش کنند و جمعیت توریست را پشت سر بگذارند وجود دارد. مجموعه مسجد ایوپ را در بالای شاخ طلایی کاوش کنید ، با قدم زدن در گورستان باستانی آن که در دامنه تپه در آغوش گرفته است ، منظره فوق العاده ای از شهر را به شما پاداش می دهد. با یک سفر کوتاه در گذر از تنگه بسفر در یکی از کشتی های معروف این شهر ، شما را در Uskudar ، شهری شلوغ با بسیاری از معماری های مهم عثمانی و خریدهای عالی غذایی قرار می دهد. اگر می خواهید به آنجا بروید که "روستاهای" بسفر چیزهای زیادی برای ارائه دارند: خانه های چوبی عثمانی و محیط روستای Arnavutkoy ، قلعه روملی حصار با چشم انداز فراموش نشدنی از آب و غذاهای دریایی تازه و پیاده روی در آنادولو کاواگی در دهانه دریای سیاه است

 

شهری با انرژی جوان در استانبول در سالهای اخیر با مکانهایی مانند موزه مدرن استانبول و مکان تفریحی و بابل با برنامه های زنده خود نام خود را در صحنه هنر و فرهنگ معاصر مطرح کرده است . بی اوغلو محله قدیمی اروپا در این شهر محله بومی استانبول است ، مملو از کافه ها ، مجریان خیابانی و جوانان مرسوم ، مد روز میباشد.

 

57306444

 

غذاهای ترکی یکی از غذاهای عالی جهان است که به وفور در سراسر ترکیه و تور استانبول ارزان یافت می شود ، با تنوع زیادی از رستوران ها و غذاخوری ها برای همه جیب ها و غذاهای خوشمزه تازه خیابانی ، گرسنه ماندن غیرممکن است. برای کسانی که ترجیح می دهند غذای خودشان را بپزند ، بازارهای ماهی صیدهای تازه روز را ارائه می دهند و انواع طعم دهنده ها در بازار ادویه مصر ارائه می شود. در سراسر شهر می توانید با محلی ها چانه بزنید زیرا آنها از بازارهای هفتگی خود و مغازه های محلی مخصوص غذاهای ترکیه دیدن می کنند.

 

کاخ توپکاپی

 

کاخ توپکاپی نه تنها محل سکونت سلاطین عثمانی بلکه مرکز اداری و آموزشی دولت نیز بوده است. این کاخ که در ابتدا بین سالهای 1460 و 1478 توسط سلطان محمد دوم ، فاتح قسطنطنیه ساخته شد و در طول تاریخ طولانی خود بارها گسترش یافت و تغییر یافت ، تا اواسط قرن 19 به عنوان خانه سلاطین عثمانی و دربار آنها بود.

 

ایاصوفیه

 

ایاصوفیه در معماری جهان یک بنای منحصر به فرد در نظر گرفته می شود ، و شکوه و عملکرد آن نمونه خوبی در ساخت مساجد عثمانی بی شمار بوده است. ایاصوفیه با تاریخ استثنایی خود ترکیبی بین شرق و غرب است. این بنای تاریخی یکی از شگفتی های جهان است که تا به امروز دست نخورده باقی مانده است.

 

57486320 - Copy

 

جزیره پرنس

 

با پیاده روی ، کالسکه ، دوچرخه سفر کنید ، انتخاب کنید اما از وسایل نقلیه موتوری استقبال نمی شود. جزیره اصلی ، Buyukada ، 5 کیلومتر مساحت را پوشش می دهد. ما توصیه می کنیم که هنگام ورود به جزیره ، مقدار کمی غذا و نوشیدنی مصرف کنید و سپس خود را به دور از مسیر مورد ضرب و شتم و دور از Çankaya Caddesi و ارتش واگن های اسب سوار دیوانه خود از دست دهید.فروشگاه های اجاره دوچرخه وجود دارد اما به خاطر داشته باشید که ممکن است بعضی از مکان های جاده بسیار شیب دار را از دست بدهید.

 

شما میتوانید برای آگاهی از تور ترکیه با کار گزار تور استانبول در ایران تماس بگیرید.فقط کافیست به سایت توریاب و صفحه تور ترکیه بروید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied