شمانیوز
شما نیوز

تعامل سازنده بسیج و مرکز توسعه سلامت کیش در مقابله با کرونا

تعامل سازنده بسیج ناحیه مقاومت سپاه کیش و مرکز توسعه سلامت ضامن موفقیت اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در کیش است.

تعامل سازنده بسیج و مرکز توسعه سلامت کیش در مقابله با کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی مدیر فنی و عمران شهری معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش انسجام و وحدت رویه در نظارت های حداکثری نیروهای بسیج بر رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی میان مردم جزیره کیش را مثبت و تاثیر گذار ارزیابی کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه با محوریت فرهنگ سازی در جهت افزایش مشارکت و همراهی مردم سبب شد وضعیت منطقه آزاد کیش با کاهش شمار مبتلایان به وضعیت زرد تغییر یابد.

به گفته پورزادی روند اجرای اقدامات پیشگیرانه و نظارت های دقیق بسیج برای ارائه خدمات به افرادی که دوره درمان خود را در نقاهتگاه سپری می کنند در قالب گزارش های روزانه به مرکز توسعه سلامت کیش ارسال می شود.

وی هدف از راه اندازی سامانه 137 را ایجاد یک فضای مشارکتی میان مردم، رسانه ها و بخش خصوصی در کنترل هر چه بهتر شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش عنوان کرد و اظهار داشت: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش ضمن این که شکایت های ارسالی نسبت به گذشته کاهش یافته است این امر توسط مسئولان مربوطه با دقت بیشتر و به موقع بررسی می شود.

سعید پورزادی ضمن تشکر از نیروهای بسیج کیش که از ابتدای همه گیری با تلاش های شبانه روزی به عنوان مدافعان سلامت در کنار سازمان و شورای سلامت حضور مستمر داشتند، گفت: اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل ها و مراکز تفریحی جزیره کیش با نظارت های حداکثری به خوبی انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied