شمانیوز
شما نیوز

معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش

دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش با عنوان"واگویه‌های جنوب" از برگزیده شدن 8 داستان برای راه یابی به مرحله نهایی خبر داد.

معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امین جوکاردبیر هنری جشنواره داستان صوتی "واگویه‌های جنوب" در این خصوص گفت: در ابتدای رویداد،۵۶ داستان با مجموع زمانیِ بیش از 500 دقیقه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی، ۲۴داستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در نهایت از بین آنها 8 اثر برای رقابت در مرحله نهایی نخستین دوره این رویداد انتخاب شدند.

جوکار که عضو هیات داوران این جشنواره است افزود: پس از شنیدن داستان‌ها با همراهی منصور ضابطیان و رضا فیاضی، داستان های "سمیلو" تولید شاهین بهرام‌نژاد از بوشهر، "خنکای آخر اسفند" ساخته ایمان مصطفایی از آبادان، "عشق در ایام کرونا" اثر محمد قاسم‌پور از تهران، "یزله ب ح" تولید محمد بازدار از کنگان، "غاف‌ها" اثرتولیدی رضا افسانژاد از تنگستان، "بشرا" ساخته حدیث یزدان‌دوست از آبادان، "دنگ" تولید مهدی دلال از خرمشهر و "نیم رخ" حاصل تلاش مارال علیمرادی از کیش برای مرحله نهایی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه نویسندگان و راویانی از شهرهای بندرعباس، آبادان، دزفول، تهران، بندرلنگه، شاهین شهر، اندیمشک، کنگان، خرمشهر، جزیره کیش، مسجدسلیمان، تنگستان، ماهشهر، بوشهر، برازجان و اهواز داستان های صوتی تولیدی خود را برای داوری ارسال کردند گفت: مردم خوزستان بیشتر ازدیگر شهر های کشور از این جشنواره استقبال کردند.

دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش افزود: پیش از این مقرر شده بود که برندگان جشنواره واگویه‌های جنوب تا پایان آذر معرفی شوند اما با توجه به ماندگاری اپیدمی ویروس کرونا و اولویت سلامت مردم ، برگزیدگان در روزهای پایانی دی امسال از یکی از شبکه‌های رسانه ملی معرفی می شوند.

وی گفت: سه برنده نهایی این جشنواره تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت می کنند.

بنابراعلام جوکار، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ومنصور ضابطیان و رضا فیاضی اعضای شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش هستند.

گفتنی است بابک عامل نیز به عنوان دبیر اجرایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش با عنوان"واگویه‌های جنوب" فعالیت می کند و رضا اردلان ریاست این رویداد فرهنگی- هنری را بر عهده دارد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied