شمانیوز
شما نیوز

رکورد شکنی بندر کاسپین در یک روز

شنبه پرترافیک با ورود و خروج 6 کشتی

بندر کاسپین امروز (شنبه) از آغاز فعالیت خود در سال 97 تا کنون شاهد رکورد شکنی جدیدی در حمل و نقل دریایی در خزر بود پس از خروج سه کشتی به مقصد روسیه و چین، سه کشتی هم در بندر کاسپین پهلوگیری شد.

 شنبه پرترافیک با ورود و خروج 6 کشتی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ بندر کاسپین امروز (شنبه) از آغاز فعالیت خود در سال 97 تا کنون شاهد رکورد شکنی جدیدی در حمل و نقل دریایی در خزر بود پس از خروج سه کشتی به مقصد روسیه و چین، سه کشتی هم در بندر کاسپین پهلوگیری شد.

کشتی تانکر TRUVOR که با 5210تن محموله روغن افتابگردان عصر چهارشنبه در اسکله دلفین پهلوگرفته بود پس از تخلیه روغن به مقصد آستراخان حرکت کرده وکشتی  SARIR نیز پس از بارگیری 100 کانتینر در اسکله دو بندرکاسپین به سمت چین خارج و کشتی Ayda نیز با 86متریک تن کفی تریلی مقصد آستراخان روسیه را در پیش گرفت.

پس از خروج این کشتی ها، سه کشتی در بندر کاسپین پهلوگیری شد و کشتی تانکر  LENKARAN با 5046 تن محموله روغن آفتابگردان در اسکله دلفین، کشتی  Makhachkala با 3449 تن ذرت در اسکله 2 و کشتی Neveskiy Bereg  نیز با محموله کالای کانتینری در اسکله 1 پهلو گرفت تا رکورد ورود و تروج کشتی ها در یک روز در بندر کاسپین شکسته شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات منطقه ازاد انزلی در دوران تحریم های ظالمانه دشمنان رقم بخورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied