شمانیوز
شما نیوز

معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز معارفه شد

آیین تودیع و معارفه معاونین نوآوری و برنامه‌ریزی شرکت بیمه البرز با حضور رییس هیات مدیره، مدیرعامل و معاونان مدیرعامل برگزار شد.

معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز معارفه شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت در این آیین اظهار داشت: اواخر قرن گذشته تعداد کامپیوترهای شخصی حدود صد میلیون دستگاه بود حال آنکه هم اکنون میلیاردها دستگاه تلفن هوشمند در دسترس مردم جهان قرار دارد و به طور متوسط هر فرد روزانه 5 تا 9 ساعت از اشیا مرتبط با اینترنت استفاده می‌کند و اگر شرکت‌ها و سازمان‌ها نتوانند خود را با این تغییر و تحولات دیجیتال منطبق سازند دچار خسران و حتی نابودی می شوند.

وی ادامه داد: البته باید به این نکته توجه کرد که تحول دیجیتال تنها تغییر ابزار مورد استفاده نیست بلکه باید همگام با نوآوری در ابزار، شرایط کسب و کار نیز تغییر یابد.

وی ضمن قدردانی از ساسان ترابی‌زاده،‌معاونت قبلی نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز که به مدت 15 سال سکان هدایت این معاونت را برعهده داشت، گفت: گردش شغلی طبیعی است جابجایی و گردش شغلی سبب رشد و تعالی سازمان می‌شود.

وی افزود: معاونت نوآوری و برنامه ریزی معاونت بسیار مهمی است که راهبری چهار مدیریت برنامه و بودجه، تحقیق و توسعه، فناوری اطلاعات و امور مشتریان را برعهده دارد و در واقع سایر مدیریت ها به ویژه مدیریت های عملیاتی و فنی در صورتی می‌توانند خوب فعالیت کنند که این سه مدیریت به روز باشند و دو مدیریت برنامه و بودجه و تحقیق و توسعه باید به موقع اطلاعات لازم را دراختیار مدیریت های عملیاتی قرار بدهند و مدیریت فناوری اطلاعات هم باید به لحاظ نرم‌افزاری و سخت افزاری پشتیبانی قوی و حرفه ای از واحدهای عملیاتی داشته باشد.

مجید علی‌پناهی، رییس هیات مدیره بیمه البرز هم در آیین تودیع و معارفه معاون نوآوری و برنامه‌ریزی این شرکت با تاکید بر این که معاونت مذکور در تمام سطوح شرکت تاثیرگذار است و به عبارتی پشتیبانی تمامی سطوح شرکت را برعهده دارد،‌اظهار داشت: ساسان ترابی‌زاده، معاون قبلی نوآوری و برنامه‌ریزی فردی صبور،‌ گشاده‌رو و متعهد بود و عملکرد خوب وی در شناسنامه بیمه البرز باقی خواهد ماند. به طور قطع با توجه به توانمندی حامد عابدینی، معاون جدید و با همدلی و هماهنگی در سطوح معاونت‌ها و مدیریت ها،‌ بیمه البرز به اهداف مورد نظر دست یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied