شمانیوز
شما نیوز

نماینده نیشابور ششمین گام را مستحکم برداشت

پیروزی 3 بر صفر فولاد خراسان بر نماینده مرودشت در رقابتی دیدنی

تیم فولاد خراسان، نماینده نیشابور در لیگ دسته یک والیبال مردان ایران، با پیروزی دلچسب و قاطع در برابر حریف شیرازی خود، در کورس مدعیان رقابت ها باقی ماند.

پیروزی 3 بر صفر فولاد خراسان بر نماینده مرودشت در رقابتی دیدنی

نماینده نیشابور در لیگ والیبال دسته 1 کشور، ظهر امروز در حالی به مصاف «تخت جمشید» مرودشت رفت که روز گذشته بازی را با نتیجه سه بر یک به مس رفسنجان واگذار کرده بود و برای بازگشت به شرایط امیدوارکننده خود، به پیروزی در این بازی احتیاج مبرم داشت.

فولادمردان در ست نخست علی رغم استراحت دادن به برخی یاران اصلی خود با هدف آماده نگه داشتن آن ها برای دیدارهای بعدی، در برابر حریف مرودشتی با نتیجه قاطع 25 بر 17 به پیروزی رسیدند. اما ست دوم این دیدار به راحتی ست اول پیش نرفت و بازی دو تیم نه تنها در امتیاز 25 تمام نشد، بلکه دو تیم تا امتیاز 32 بر 30 پا به پای هم پیش رفتند و در نهایت با وجود آن که مرودشتی ها در این ست بر خلاف دست اول بازی برای نماینده خراسان رضوی دردسر ساز شده بودند، اما آخرین سوت داور در این ست پیروزی فولاد خراسان (نیشابور) را اعلام کرد.

در ست سوم این رقابت دیدنی، باز هم رقابت پایاپای بود اما در نهایت این شاگردان علی نقدی بودند که با پیروزی 25 بر 22، این ست و نتیجه نهایی را به سود خود رقم زدند تا هر سه امتیاز این بازی به حساب نیشابوری ها ثبت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied