شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ50tu7000 | تخفیف ویژه

داشتن یک تلویزیون خوب با کیفیت و وضوح تصویر بالا یکی از ملزومات خانه های امروزی محسوب می شود چرا که پیشرفت علم و فناوری در حوزه های مختلف از جمله تولیدات دستگاه های دیجیتال خانگی موجب شده است که هر روز محصولی جدید تر و با امکانت بیشتری وارد بازار شود که با طراحی های خاص و کیفیتی بهتر از نمونه های موجود در بازار هر بیننده ای را مجذوب خودش کند.

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ50tu7000  | تخفیف ویژه

داشتن یک تلویزیون خوب با کیفیت و وضوح تصویر بالا یکی از ملزومات خانه های امروزی محسوب می شود چرا که پیشرفت علم و فناوری در حوزه های مختلف از جمله تولیدات دستگاه های دیجیتال خانگی موجب شده است که هر روز محصولی جدید تر و با امکانت بیشتری وارد بازار شود که با طراحی های خاص و کیفیتی بهتر از نمونه های موجود در بازار هر بیننده ای را مجذوب خودش کند.

 

درست است که زیبایی و ویژگی های ظاهری تلویزیون از فاکتور های مهم افراد برای خرید محسوب می شود اما موضوعات مهم دیگری مانند میزان وضوح تصویر، قیمت آن،کیفیت ساخت و قطعات استفاده شده در آن و حتی کمپانی سازنده آن از موضوعات مهم دیگری هستند که هر فردی قبل از خرید تلویزیون به آن ها دقت می کند.

 

یکی از معیار های اصلی هر خریداری کیفیت ساخت سایر محصولاتی است که یک کمپانی یا شرکت آن ها را طراحی و تولید کرده است، به عبارت دیگر میزان اعتباری که یک کمپانی سازنده در دید عموم مردم دارد، در انتخاب های بعدی آن ها برای خرید بسیار موثر است.

 

کمپانی سامسونگ یکی از اصلی ترین سازندگان وسایل و دستگاه های الکترونیکی مانند لبتاپ، گوشی موبایل، تلویزیون، یخچال، اسپیکر و .... می باشد که به واسطه قدمت چندین و چند ساله خود در این حوزه با نیاز ها و خواسته های مردم به خوبی آشنا است و با شناختی که به سلیقه عموم مردم دارد اقدام به طراحی و تولید محصولات جدیدی مطابق میل مردم را تولید و روانه بازار می کند.

 

ث

 

علاوه بر شناخت بازار و کمبود های آن، کمپانی های سازنده مانند کمپانی سامسونگ باید در طراحی و ظرافت محصولات تولیدی شان مانند جایگیری پیچ و پرس های پشت و جلو دستگاه ها، کیفیت و رنگ پلاستیک های بدنه دستگاه ها، سیستم مدیریت کابل های تعبیه در دستگاه ها و غیره او متریالی با بالا ترین کیفیت استفاده کنند و در موناژ قطعات نهایت دقت و ظرافت خود را به خرج دهند چرا رعایت این موارئ و ارائه یک محصول بی نقص به مشتری نشان دهنده اهمیت و جایگاه مشتری برای آن ها می باشد.

 

تلویزیون سامسونگ50tu7000  با یک طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از جدید ترین و در عین حال خوش قیمت ترین تلویزیون های موجود در بازار است که قیمت آن در مقایسه با کیفیت و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد کاملا به صرفه است.

 

آشنایی با تلویزیون سامسونگ50tu7000

 

این تلویزیون آخرین دستگاه ارائه شده از سری 7 می باشد که در سال جاری یعنی سال 2020 روانه بازار های جهانی شده است که با طراحی متفاوت و امکاناتی فراوانی که در اختیار بینندگان خود قرار می دهد، در کنار قیمت بسیار پایین آن نسبت به سایر رقبای خود در این حوزه سر و صدای زیادی به پا کرده است.

 

یکی از ویژگی های شاخص تلویزیون tu7000 وضوح بالای تصاویر نمایشی آن یا به عبارت دیگر 4K TV بودن آن، می باشد که برای هر کاربردی از قبیل تماشای فیلم و سریال، انجام بازی های دیجیتالی و ...نیاز بیننده را به خوبی رفع می کند و هر فردی با یک هزینه بسیار کمتر از محصولات مشابه آن که در بازار موجود هستند، می توانند یک نمونه از آن را تهیه کنند.

 

علاوه بر این تلویزیون tu7000 که از سری 7 تلویزیون های سامسونگ می باشد برخلاف مدل های قبلی خود در این سری که UHD ساده بودند به Crystal َUHD مبدل شده است که کمپانی سامسونگ نشان دهنده تحولی عظیم در این سری از تلویزیون های خود ایجاد کرده است.

هم چنین شما می توانید برای مشاهده تصاویر بیشتر و اطلاعات دقیق تر نیز به سایت بابانوئل مراجعه کنید.

 

ف

 

مشخصات تلویزیون سامسونگ50tu7000

 

این تلویزیون هم مانند مدل های قبلی خود در سری 7 دارای یک پنل VA است که رزولوشن تصویر آن 4K می باشد با این تفاوت که در بخش استاندارد های ورودی و چیپ تصویر پیشرفت زیادی نسبت به محصولات سری قبل خود داشته است به عنوان مثال تلویزیون tu7000 را با نام Crystal LED TV نیز می شناسند که این اتفاق برای اولین بار در تلویزیون های سری 7 می افتد.

 

در خصوص کیفیت تصویر این دستگاه باید بدانید که نسبت کنتراست آن بسیار بالا است و به طبع آن کیفیت نمایش تصویر در آن بسیار بالا می باشد که این ویژگی های آن در کنار قیمت کناسبی که کمپانی سامسونگ برای ارائه آن به مصرف ککندگان در نظر گرفته است، آن را به یکی از کار آمد ترین و در عین حال بی رقیت ترین تلویزیون های موجود در بازار تبدیل کرده است.

 

ویژگی های شاخص تلویزیون سامسونگ50tu7000

 

یکنواختی بسیار بالا در نمایش تصاویر تیره رنگ مانند مشکی

کنتراست بالا

رزولوشن 4k

 قیمت پایین

طراحی مدرن و بسیار زیبا

 

خرید تلویزیون سامسونگ50tu7000

 

اگر قصد خرید یک تلویزیون زیبا و در عین حال به روز برای خانه خود دارید بهتر است اول قیمت تلویزیون سامسونگ  tu7000  را با سایر محصولاتی که در بازار وجود دارند مقاسه کنید و بعد امکانات و ویژگی های این دستگاه را به دقت مطالعه کنید تا از انتخاب خود مطمدن شوید.

 

شما می توانید برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش خود با شماره تلفن 09186663746 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام momtazkala با ما در ارتباط باشید تا از خدید ترین محصولات و قیمت های آن ها مطلع شوید.

 

قق

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied