شمانیوز
شما نیوز

با حضور امام جمعه شهرستان قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از خانواده قشمی اهدا کننده عضو تقدیر شد؛

نام گذاری یکی از کمپ پارک های قشم به نام بانوی اهدا کننده عضو

امام جمعه شهرستان قشم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در منزل خانواده ماهیگیر (مرحومه غلام پور) از اقدام خداپسندانه خانواده متوفی در اهدای عضو آن مرحومه قدردانی کردند.

نام گذاری یکی از کمپ پارک های قشم به نام بانوی اهدا کننده عضو

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در این دیدار با تسلیت و ابزار همدردی با این خانواده، گفت: برای یک خانواده غم از دست دادن اعضای خانواده بسیار سخت است اما شما با این اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه کار بسیار بزرگی را انجام دادید، کاری که فقط انسان های بزرگ با قلبی بخشنده می توانند انجام دهند.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه اهدای عضو کار بسیار بزرگی است، اظهار داشت: اهدای عضو معامله با خدای تعالی و کاری ارزشمند است و این ایثار و فداکاری که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و آموزه های دینی است تا همیشه ماندگار و ابدی است که قطعا در پیشگاه خداوند از اجر و قرب والایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: یقینا انسان هایی که در این رفتار ایثارگرانه پیشرو هستند و خانواده هایی که برای اهدای اعضای عزیزانشان رضایت داده اند، بدانند ایثار و فداکاری آنان همیشه بوده و تا ابدیت باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین و مهمترین دستاوردهای اینگونه اقدامات الگو و درس گرفتن از ایثار ماندگار خانواده های اهداکننده عضو است.

براساس این گزارش، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم اعلام کرد که به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن نام این مرحومه که با اهدا اعضای بدن خود به چندین نفر از هموطنان جان دوباره بخشید؛ یکی از کمپ پارک های در حال احداث جزیره به نام وی نام گذاری می شود.

گفتنی است؛ «نادیه غلام پور» مادر ۳۴ ساله قشمی که به علت مرگ مغزی، پزشکان از وی قطع امید کرده بودند با اهدای اعضای بدنش پنج هموطن جانی دوباره گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied