شمانیوز
شما نیوز

بورس همچنان در نوسان

بازار سهام امروز سه شنبه ۲ دی ماه را در آغاز معاملات نزولی آغاز کرد و شاخص کل تا نزدیک ۳ هزار واحد منفی شد اما پس از گذشت ۳۰ دقیقه تغییر مسیر داد و روند صعودی در پیش گرفت و هم اکنون با ۵ هزار و ۵۶۰ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحد قرار دارد.

بورس همچنان در نوسان

 

 

بورس هوم پیج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۳ شاخص کل با ۵ هزار و ۵۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۴۸۵ واحد افزایش به رقم ۴۵۸ هزار و ۹۰۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۹۱ هزار و ۹۴۳ معامله به ارزش ۷۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ایران خودرو، بانک پارسیان و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران،  سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۵۵ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۱۰۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۳۷ هزار و ۵۸۱ معامله انجام داده‌اند که ۴۸ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه کوثر، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

 

منبع:همشهری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied