شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ضرورت خرید بک لینک ارزان چیست و چه فوایدی به همراه دارد؟

خرید بک لینک ارزان برای افزایش رتبه سایت اهمیت دارد. اگر یک وب سایت دارای بک لینک های مناسبی باشد، کلمات کلیدی انکر تکست بهبود پیدا می کنند و همین موضوع ارزش صفحه و دامنه سایت را به همراه خواهد داشت.

خرید بک لینک ارزان برای افزایش رتبه سایت اهمیت دارد. اگر یک وب سایت دارای بک لینک های مناسبی باشد، کلمات کلیدی انکر تکست بهبود پیدا می کنند و همین موضوع ارزش صفحه و دامنه سایت را به همراه خواهد داشت. ساخت لینک از جمله فاکتورهای مهم برای افزایش رنک و سئوی سایت می باشد.

13980828000434_Test_PhotoN

 

بک لینک های با کیفیت و قدرتمند می توانند شما را به مرور زمان در نتایج صفحه اول گوگل قرار دهند. خرید بک لینک ارزان کار ساده ای نیست. برای خرید بک لینک نیاز به استراتژی سریع و موفق خواهید داشت.

 

اهمیت خرید بک لینک ارزان

 

بک لینک ها برای بالا رفتن رتبه سایت مورد توجه قرار می گیرند. خرید بک لینک ارزان باعث می شود سایت شما در موتورهای جست و جو به رتبه بهتری دست پیدا کنند. اگر محتوای سایت بک لینک های مناسبی از وب سایت های دیگر دریافت نماید، در این صورت محتوای تولیدی به شکل طبیعی در موتورهای جست و جو به رتبه بالایی دست می یابد.

 

اهمیت خرید بک لینک ارزان

 

خرید بک لینک ارزان موقعیت و شرایط بهتری برای افزایش رتبه سایت فراهم می نماید. در واقع با خرید بک لینک این امکان به ربات های موتور جست و جو داده می شود که لینک مرتبط با سایت شما را پیدا نمایند و سایت را برای جست و جوی گوگل بهینه سازند.

خرید بک لینک ارزان برای سایت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند، اهمیت دارد. در واقع بک لینک ها راه را برای ارتقاء رتبه سایت هموارتر می کنند و به ایندکس شدن سایت منجر می شوند.

 

سودمندی خرید بک لینک ارزان

 

خرید بک لینک ارزان سودمندی زیادی برای مدیران سایت به همراه دارد. با خرید بک لینک می توان به ترافیک ارجاعی دست یافت. ترافیک های ارجاعی به شکل اصولی و هدفمند مورد استفاده قرار می گیرند. منظور از ترافیک ارجاعی همان مخاطبانی هستند که از طریق بک لینک به سایت شما وارد می شوند. در واقع ورود آن ها به سایت از لینک گوگل اتفاق نمی افتد. این کاربران و مخاطبان که از طریق ترافیک ارجاعی به سایت شما وارد می شوند، معمولاً در پی تحقق اهداف هستند. به همین خاطر در ترافیک های ارجاعی نرخ بانس ریت به شدت کاهش می یابد.

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy

 

مزیت خرید بک لینک ارزان

 

بانس ریت از مواردی است که در هر تجارت و فروشی دیده می شود. Bounce به معنای اصابت به مانع و برگشت سریع می باشد. در واقع این نوع رفت و برگشت، برخورد توپ پینگ پنگ و برگشت آن را تداعی می نماید. بانس ریت در وب سایت ها و تکنولوژی به معنی بازدید مشتری از سایت، فروشگاه، مغازه و ... بدون هیچ گونه تعامل، خرید، بررسی کالا و سوال می باشد.

 بانس ریت همان نرخ پرش است که در ابزارهای الکسا و گوگل آنالیتیکس نمایان می شود. در واقع این نرخ به درصد بیان می گردد و نشان می دهد چند درصد بازدید کنندگان بدون هدف در فضای سایت قرار گرفتند و بدون تعامل و خرید از سایت خارج شده اند.

خرید بک لینک ارزان باعث افزایش ترافیک های ارجاعی می شود. ترافیک های ارجاعی باعث کم شدن بانس ریت خواهند شد.

 

افزایش رتبه کلمات کلیدی

 

خرید بک لینک ارزان می تواند به عنوان بخش مهم در سئو خارجی مدنظر قرار بگیرد. بک لینک سازی اصولی می تواند باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی در گوگل شود. برای خرید بک لینک ارزان باید اصول مهم استفاده از بک لینک و قوانین گوگل درباره بک لینک را به اجرا در آورید. چون در صورت استفاده از بک لینک های نامناسب و نا به جا، امکان دارد  گوگل شما را جریمه نماید. برای موفقیت در لینک سازی، بهتر است خرید بک لینک ارزان را از سایت های معتبر انجام دهید.

 

بک لینک لایه ای چیست؟

 

لینک سازی به شکل های مختلفی برای سایت شما انجام می شود. شما با توجه به نوع هدف از انواع بک لینک بهره مند می شوید.

 

خرید بک لینک ارزان در نوع لایه ای

 

خرید بک لینک ارزان می تواند در نوع لایه ای باشد. این پکیچ به عنوان یکی از قوی ترین بک لینک ها مدنظر قرار می گیرد. در بک لینک های لایه ای لینک سازی در 3 لایه برای سایت قابل انجام است.

 

  • لینک های لایه اول به سایت اصلی ارجاع داده می شوند.
  • لینک های لایه دوم به لینک های لایه اول مرتبط می گردند.
  • لینک های لایه سوم به لینک های لایه دوم متصل می گردند.

 

لینک های لایه یک به محتوای اختصاصی مربوط می شوند. برای محتواهای خاص از افراد حرفه ای و ماهر کمک گرفته می شود. جهت تحقق این لینک گذاری از وبلاگ هایی برای لینک سازی استفاده می شود. لینک سازی برای وب سایت های انگلیسی زبان با وبلاگ خارجی و برای سایت های فارسی با وبلاگ فارسی انجام می شود.

در لینک سازی لایه دوم از بک لینک هایی نظیر ویکی، فروم، پروفایل و... استفاده می شود. در واقع تمام این لینک ها به لینک لایه یک مربوط می گردد.

در لایه سوم لینک، لینک سازی برای لینک های لایه دوم به شکل انبوه انجام می شود.

 

در قاعده کلی گزارشی مبتنی بر عملکرد لایه اول و دوم برای مشتری منظور نمی گردد. این پکیچ باید بعد از گذشت سه ماه نتایج خود را به خوبی نشان دهد. در غیر این صورت گزارش مبتنی بر عملکرد لایه های لینک اول و دوم نیز درخواست می گردد.

همه سایت ها برای بهبود عملکرد نیاز به بهینه سازی دارند. اصول سئو برای بهبود وضعیت رتبه سایت مورد توجه قرار می گیرد.

 

نکات مهم در استفاده از بک لینک

 

برای استفاده از بک لینک باید نکات مهمی مورد توجه قرار داد. بک لینک ها باید در تب جداگانه برای مخاطب نشان داده شوند. در این صورت مخاطب نیازی ندارد از سایت اولیه خارج شود. ضمن اینکه می تواند سایت دوم را در کنار سایت اول بررسی نماید.

خرید بک لینک ارزان می تواند به شکل مفید و موثر مورد توجه قرار گیرد. در واقع این بک لینک ها برای ارجاع به یک فروشگاه معتبر، محتوای تخصصی و جامع و ... مدنظر قرار می گیرند. گوگل از بک لینک های صحیح و به جا به خوبی استقبال می نماید. بک لینک ها بر حسب کارکرد و با توجه به سایت بستر از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.

 

نکات مهم در خرید بک لینک ارزان

 

بسیاری از افراد گمان می کنند بک لینک ها باید از تعداد زیادی برخوردار باشند. البته تعداد بک لینک ها می تواند اهمیت زیادی در بهبود رتبه سایت و بالا آمدن سایت داشته باشد. سایت هایی که برای خرید بک لینک ارزان استفاده می کنید، اهمیت زیادی در تعیین رتبه سایت شما دارند. در واقع این سایت ها پیوند دهنده مخاطبان و کاربران به سایت شما هستند. در چنین حالتی شما عملاً از روش جست و جو در گوگل برای ورود به سایت کمک نمی گیرید.

به همین خاطر سایتی که در آن بک لینک می سازید، از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع این سایت باید از سایت های معتبر با رتبه مناسب در گوگل انتخاب شده باشد. در این صورت خرید بک لینک ارزان می تواند بر روی سئو و درآمد سایت شما تاثیر مستقیمی داشته باشد.

 

تکمیل فرآیند خرید بک لینک

 

سفارش رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک ارزان به عنوان دو کار تبلیغاتی و مهم برای بالا بردن رتبه سایت مورد توجه قرار می گیرند. در واقع معمولاً در سفارش رپورتاژ آگهی از خرید بک لینک ارزان استفاده می شود. در این صورت می توان با یک رپورتاژ خبری و انتخاب بک لینک مناسب، زمینه لازم برای اتصال مخاطبان به سایت اصلی را فراهم آورد. مهم ترین هدف از خرید بک لینک ارزان دست یابی به رتبه بهتر و هدایت مخاطبان به سمت سایت اصلی می باشد.

برای خرید رپورتاژ آگهی میتوانید از مجموعه تسمینو کمک گیرید. برای خرید رپورتاژ آگهی بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

https://www.tesmino.com/reportage/

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied