شمانیوز
شما نیوز

تقدیر مهندس سلطانی از خدمات مرحوم مهندس همت زاده و خانواده ایشان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در منزل مرحوم مهندس همت زاده، مدیر پیشین مخابرات منطقه البرز، ضمن گفت و گو با خانواده ایشان ، از خدمات صادقانه آن مرحوم در دوره مسوولیت شان تقدیر کرد.

تقدیر مهندس سلطانی از خدمات مرحوم مهندس همت زاده و خانواده ایشان

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت با تنی چند از مدیران ستاد و مخابرات منطقه البرز، با حضور در منزل مرحوم مهندس همت زاده، مدیر پیشین مخابرات آن منطقه با خانواده ایشان گفت و گو و همدردی و از خدمات صادقانه آن مرحوم در دوره مسوولیت شان تقدیر کرد.

 بر اساس این خبر، مهندس سلطانی، از ایشان به عنوان مدیری توانمند و خدوم در حوزه مخابرات نام برد و اظهار داشت: مرحوم همت زاده، مدیری با تجربیات ارزنده ، تلاشگر و متعهد بود که ذینفعان مرتبط با حوزه ایشان از جمله مشتریان و کارکنان از عملکردشان رضایت داشته و از وی به نیکی یاد می کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم همت زاده، برای آن مرحوم از درگاه احدیت طلب آمرزش و برای خانواده وی صبر و بردباری  آرزو کرد.

شایان ذکر است، در این دیدار، مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس شجاعی، سرپرست مخابرات منطقه البرز، معاونین وی و رییس روابط عمومی این منطقه، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را همراهی و با همسر و فرزندان آن مرحوم گفتگو کردند.

گفتنی ست، مرحوم مهندس همت زاده، مدیر پیشین مخابرات منطقه البرز، چندی پیش، پس از تحمل یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به دیار حق شتافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied