شمانیوز
شما نیوز

معاون شبکه سایپایدک خبر داد:

بیشترین رشد رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو به سایپایدک رسید

معاون شبکه شرکت سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت، بر اساس نتایج آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو شد.


بیشترین رشد رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو به سایپایدک رسید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سعید تخته چیان گفت: سایپایدک در زمینه بهبود شاخص‌های افزایش دهنده رضایت مشتری پیشرفت‌های مناسبی داشته و  در نظرسنجی‌های انجام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سه ماهه دوم سال 99 نسبت به سه ماهه اول، بالاترین میزان رشد امتیاز را در بین سایر شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.

تخته چیان بیان کرد: سایپایدک در سال 99 در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان، توانسته است گام‌های مهمی در این مسیر بردارد و به اهداف پیش‌بینی شده دست یابد.

وی یادآور شد: این حرکت رو به جلو  و رشد صعودی که از سال گذشته آغاز شده، مدیون تلاش کارکنان و همراهی شبکه نمایندگی‌ها در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان است. نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های خدمات پس از فروش و پیگیری خواسته‌ها و سلایق مشتریان در ارائه خدمات و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر انتظارات مشتری، در کسب این موفقیت تاثیرگذار بوده و در کنار آن از آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و بکارگیری نیروهای متخصص نیز بهره‌ برده‌ایم.

معاون شبکه سایپایدک تاکید کرد: این افزایش امتیاز که برآیند نظرات مشتریان از نحوه دریافت در خدمات شبکه گسترده نمایندگی‌ها می‌باشد برای ما بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و تلاش خواهیم کرد که این روند رو به رشد را در ماه ها و سال های آینده ادامه دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied