شمانیوز
شما نیوز

سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، سرمدی شد

قراداد بیمه میان بیمه سرمد و سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور امضا شد.

سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، سرمدی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، قرارداد همکاری مشترک سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و بیمه سرمد، با حضور دکتر مجتبی کاتب و حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، در حوزه بیمههای درمان تکمیلی، حوادث، آتش‌سوزی، خودرو و بیمه مسئولیت مدنی کارآموزان و کارکنان این سازمان، به امضای دو طرف رسید.

به همین منظور، جهت هماهنگی و انسجام بیشتر در پیشبرد این قرارداد، در جلسه‌ای با حضور رئیس هیات مدیره و جمعی از مدیران بیمه سرمد و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه‌ای، هماهنگی‌های لازم در خصوص این قراداد انجام شد و دکتر کاتب در ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این سازمان، توضیحاتی را در خصوص پوشش‌های بیمه سرمد ارائه کرد.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، در این جلسه، در خصوص روند خدمات ارائه ‌شده از شروع قرارداد و راه‌های گسترش همکاری، توضیحاتی ارائه داد و با حضور حاضران به مباحث مرتبط با بیمه تکمیلی درمان پرداخته شد.

دکتر کاتب گفت: همکاری با سازمان‌ فنی و حرفه‌ای و خدمت‌رسانی به کارکنان این سازمان، مایه افتخار ماست و بیمه سرمد به عنوان یک بیمه پیشرو، خدمات به‌روز و مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند که امیدواریم رضایت کارکنان سازمان را جلب کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه‌ای نیز با اشاره به تجمیع بیمه‌های سازمان فنی حرفه‌ای در بیمه سرمد گفت: ما در این یک ماه، انگیزه و نیروی جوانی ویژه‌ای در مجموعه سرمد دیده‌ایم که نوید یک همکاری خوب را می‌دهد و همین روال رضایت همکاران ما را در سازمان جلب خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied