شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن اولین سالگردشهادت سردار سلیمانی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را تسلیت گفت.

پیام مدیرعامل بانک  کشاورزی به مناسبت فرارسیدن اولین سالگردشهادت سردار سلیمانی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ متن پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به شرح زیر است:

 

« بسم رب الشهداء و الصدیقین»

 

شهادت، هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پرافتخار و همجواری با سالارشهیدان در رضوان الهی است. شهادت مظلومانه سردار بزرگ ایران اسلامی و چهره درخشان جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش دل هر آزاده ای را به درد آورد و غم فراقشان آتش به جان همه زد.

 بی تردید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مایه عزت و افتخار نه فقط برای ایرانیان بلکه برای تمام مسلمانان جهان بوده و خواهد بود و خاطره و آرمان های مقدس این شهید عزیز که نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی است، نزد ملّت قهرمان جاودان خواهد ماند.

 اینجانب فرارسیدن اولین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت سردار سرافراز سپاه اسلام شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری « مدظله العالی»، خانواده معظم شهداء، ایثارگران گرانقدر و کلیه همکاران گرامی تسلیت می گویم و علودرجات این شهید عالی مقام و همراهانش را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

 

روح اله  خدارحمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied