شمانیوز
شما نیوز

بیمه تجارت‌نو به باشگاه هزار میلیاردی‌ها پیوست

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، آخرین آمار فروش این شرکت تا پایان آذر ۹۹ را رقمی در حدود ۹۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده و اظهار داشت: تا پایان دی ماه سال‌جاری این رقم به یک هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بیمه تجارت‌نو به باشگاه هزار میلیاردی‌ها پیوست

به گزارش شمانیوز به نقل از چابک آنلاین؛ سیدکاظم ملکوتی، با اشاره به خسارت‌های سنگین پرداختی سال ۹۸ شرکت بیمه تجارت‌نو، گفت: چابکی و تسریع دربررسی پرونده‌های خسارت ،باعث شده تا این شرکت به عنوان بیمه‌گر پویا در سطح بازار صنعت بیمه مطرح شود و بیمه‌گذاران بیشتری را جذب کند.

وی، توانمندی و چابکی مدیران جوان شرکت بیمه تجارت‌نو را دلیل اصلی افزایش دوبرابری پرتفوی این شرکت در سال گذشته برشمرده و افزود:  فعالیت و انگیزه مضاعف همکاران باعث شد که برای سال ۹۹ برنامه ریزی کرده و وارد باشگاه هزارمیلیارد تومانی شرکت‌های بیمه ای شویم.

مسیر پرتفوی تجارت‌نو

ملکوتی، با بیان اینکه “تا پایان سال ۹۹ حق بیمه تولیدی یا همان پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو به رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید”، گفت: بیمه‌نامه تنها یک کاغذ است، مهم تعهد، اعتماد و اعتبار پشتوانه آن است که ارزشمند بوده و شرکت‌های بیمه را به نقطه‌ای می‌رساند که شرکتی نوپا مانند بیمه تجارت‌نو در گروه شرکت‌های بیمه هزار میلیارد تومانی جای گیرد.

وی، جدیت مدیرعامل، احساس مسئولیت در تعهدات، یکپارچگی تیم فنی و پیگیری‌های مدیران شعب این شرکت را از عوامل اصلی افزایش فروش عنوان‌کرد و افزود: رسالت این مجموعه حفاظت از منافع ذی‌نفعان شرکت به خصوص سهامداران بوده  که در مقابل ،‌پشتیبانی‌های هیئت مدیره و سهامداران شرکت هم موید موفقیت و رشد قابل توجه پرتفوی است.

قراردادهای بزرگ

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، با اشاره به بیمه‌گذاران بزرگ این شرکت از جمله گروه خودرویی سایپا، گروه پتروشیمی‌ها، صنایع سنگین، کشتیرانی، مراکز علمی و دانشگاهی، استانداری ها، شهرداری هاو خطوط انتقال گاز که در ترکیب پرتفوی سهم بسزایی دارند، ادامه داد: در بخش نفت، گاز و پتروشیمی از ابتدای فعالیت بیمه تجارت‌نو با شرکت‌های بزرگ زیر مجموعه وزارت نفت طرف قرارداد هستیم که بیمه اموال و تاسیسات آنها را با بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه طی همکاری بیمه گران اتکایی داخلی تحت پوشش بیمه قرارداده‌ایم.

ملکوتی با تاکید بر اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو، با شرایط رقابتی و از طریق مناقصه موفق به انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگی شده است، افزود: به‌ تازگی از طریق مناقصه و رعایت آیین نامه‌ها و شرایط بیمه مرکزی موفق شدیم نسبت به جذب پرتفوی فولاد خوزستان اقدام کنیم که صدور بیمه‌نامه‌های این مجموعه آغاز شده است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود ضریب خسارت رشته درمان شرکت بیمه تجارت‌نو  درسال ۹۸ را ۸۶ درصد اعلام کرده وگفت: کنترل ریسک بخش ثالث و درمان به شیوه مدیریت شرکت‌های بیمه‌ای بستگی دارد. در رشته درمان با کنترل و آنالیز ریسک صحیح نه تنها این رشته زیان‌ده نخواهد بود بلکه به سود دهی نیز می رسد.

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، درخصوص مطالبات معوق شرکت بیمه تجارت‌نو نیز گفت: به‌طور معمول حدود ۱۰ درصد فروش شرکت‌های بیمه می‌تواند جزو معوقات آنها باشد اما مطالبات معوق منقضی شده در بیمه تجارت‌نو حدود ۵ درصد از کل فروش است، باید درنظر گرفت که دراسناد مالی همواره یکسری معوقات وجود دارد که غالب آن مربوط به بیمه‌نامه‌هایی است که به‌صورت کنسرسیومی و یا ارزی صادر شده است.

فروش سازمان یافته بیمه عمر

به گفته ملکوتی، سازمان جدیدی به نام سازمان فروش بیمه‌های عمر در بیمه تجارت‌نو تشکیل شده که امور زیربنایی در آن انجام می‌شود، با ایجاد این سازمان نقطه امیدی برای شرکت ایجاد شده تا در سه ماهه باقی مانده و سال آینده در فروش بیمه‌های عمر جزو یکی از شرکتهای برتر صنعت بیمه شود.

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو همچنین درخصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۰ شرکت متبوع خود، گفت: هدف گذاری در سال جدید، تحقق فروش ۲هزار میلیارد تومانی به همراه تقویت شعب و نمایندگان از نظر کمی و کیفی است.

وی، با تاکید برضرورت و استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و نمایندگان گفت که آموزش به بیمه‌گذاران هم یکی از برنامه‌های بیمه تجارت‌نو است چراکه احتمال حوادث و خسارت‌ها کم می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied