شمانیوز
شما نیوز

عملکرد بانک مهر ایران نشان از برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه دارد

امامی، عضو هیأت مدیره بانک اظهار کرد: آمار و ارقام عملکردی بانک مهر ایران به روشنی گواه برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه، تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر و از همه مهتر خط مشی سالم و کاملاً مبتنی بر اصول علمی است که در این مجموعه دنبال شده است.

عملکرد بانک مهر ایران نشان از برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه دارد

به گزارش شمانیوز، عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران در سفری یک روزه به استان قم، ضمن بازدید تعدادی از شعب و همچنین حضور در نشست هم‌اندیشی کارکنان شعب و دوایر ستادی استان، بر افزایش روزافزون توانمندی‌های علمی و عملی کارکنان جهت تداوم رشد پرشتاب بانک در نظام پولی و بانکی کشور و کسب جایگاه‌های ارزنده‌تر در این عرصه تأکید کرد.

در این نشست که محمدی، ریاست اداره کل حراست بانک نیز حضور داشت، عملکرد ۹ ماهه شعب در سال جاری از حیث منابع قرض‌الحسنه جذب شده، مصارف و تسهیلات پرداختی و همچنین میزان مطالبات و معوقات بررسی شد و همچنین نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد و فعلیت‌بخشی به ظرفیت‌های جدید، رهنمودهای لازم به همکاران ارائه شد.

عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط واحدهای صف و ستاد استان و تحقق درصد بالایی از اهداف ابلاغی در شاخص‌های مختلف، جایگاه تحسین‌برانگیز بانک در عرصه اقتصادی و شبکه پولی و بانکی جامعه را مورد اشاره قرار داده و اظهار کرد: بر خلاف همه محدودیت‌ها و چالش‌هایی که این بانک طی ۱۳ سال فعالیت خود به‌ویژه در سال‌های اخیر از جهت مواجهه با جنگ تمام عیار اقتصادی و شیوع پاندمی کرونا با آن‌ها روبرو بوده، خوشبختانه آمار و ارقام عملکردی آن به روشنی گواه برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه، تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر و از همه مهتر خط مشی سالم و کاملاً مبتنی بر اصول علمی است که در این مجموعه دنبال شده و ضروری است این روند مثبت، با اتخاذ تدابیر مناسب و البته خلق ایده‌های نو و خلاقانه از سوی یکایک کارکنان، تداوم و شتابی مضاعف یابد.

امامی آگاهی از تعریف، جایگاه، عملکرد و همچنین نسبت‌های مالی و عملیاتی بانک را نخستین وظیفه همکاران عنوان نموده و تأکید کرد: این موضوع اهمیت بالایی در حرکت بانک به سمت تحقق اهداف کلان ترسیمی دارد و ضروری است یک برنامه و راهبرد مشخص و کارا از سوی شعب در این زمینه تدوین شود. بی‌تردید یک برنامه‌ریزی کاری مناسب، زمانی منتج به نتایج مطلوب می‌شود که با اجرای صحیح و البته نظارت مستمر همراه باشد.

وی اقدامات صورت گرفته از سوی بانک مهر ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همچون طرح عظیم بیمه ۵۰۰هزار خانه روستایی را برگ زرین دیگری از حیات طیبه نخستین بانک تخصصی قرض‌الحسنه کشور عنوان کرده و با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جایگاه و نقش بانک مهر ایران در حوزه‌های اقتصادی این بیانیه و نقشه راه را بزرگ و حائز اهمیت برشمرد.

در ادامه این نشست، محمدی ریاست اداره کل حراست بانک مهر ایران نیز، تلاشهای کارکنان در این بانک را به جهت ماهیت گره‌گشایی از مشکلات مردم و کاهش آلام نیازمندان، ارزشمند و برخوردار از اجر دنیوی و اخروی دانسته و با تأکید بر سه اصل «قانون»، «شرع» و «اخلاق» به عنوان اساس کار واحدهای حراست، از برنامه‌های گسترده این اداره کل در همکاری و همگامی با کارکنان جهت تحقق راهبردهای کلان بانک خبر داد.

محمدی، ایجاد آرامش خاطر و تأمین امنیت کاری پرسنل در عین پرهیز جدی از امنیتی کردن محیط بانک را وظیفه اصلی حراست برشمرده و با اشاره به اهمیت شناسایی توأمان فرصت‌ها و تهدیدات جهت سرعت بخشیدن به روند حرکتی رو به رشد بانک، راهبرد جذب حداکثری کارکنان و مشتریان را نصب‌العین فعالیت‌های اداره کل حراست بانک مهر ایران عنوان کرد.

 

منبع: روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied