شمانیوز
شما نیوز

تبریک رئیس کل بیمه مرکزى

صیانت از دستاوردها و پشتیبانی بیمه گران ویژگی صندوق تامین خسارتهاى بدنی است

رئیس کل بیمه مرکزی همزمان با سالروز تاسیس صندوق تامین خسارتهاى بدنی کشور طی نامه ای به مدیرعامل صندوق این روز را تبریک گفت.

صیانت از دستاوردها و پشتیبانی بیمه گران ویژگی صندوق تامین خسارتهاى بدنی است

به گزارش شمانیوز؛ همزمان با 23 دی ماه سالروز تاسیس صندوق ، رئیس کل بیمه مرکزی با صدور نامه ای خطاب به دکتر جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور ضمن تبریک این روز به مدیران و کارکنان این نهاد مرقوم داشت:صیانت از دستاوردهای صنعت بیمه در آرامبخشی و پشتیبانی از بیمه گران در ایفای ماموریت های محوله و همراهی مسئولانه در کنار بیمه گران از اختصاصات صندوق تامین خسارت بدنی به شمار می آید.

در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی افزوده است :نهادی از جنس بیمه و نمادی ارزشمند از خرد جمعی بیمه گران برای جبران خساراتی که به دلایل فنی ، حقوقی و تخصصی بر عهده صنعت بیمه نیست اما در راستای تامین آرامش جامعه و مسئولیت های اجتماعی نسبت به ایفای آن تلاش می کنند.

دکتر سلیمانی در ادامه پیام خود اظهار داشته است :نگاهی گذرا به گستره و پوشش فراگیر صندوق ، این حقیقت را به اثبات می رساند که طراحان آن تا چه اندازه به حمایت از خسارت دیدگان فاقد مقصر می اندیشند و به بازیابی و بازتوانی قربانیان آن اهتمام می ورزند.

رئیس کل بیمه مرکزی شاخصه صندوق در سالهای اخیر را انضباط مالی و پرهیز از اسراف برشمرده و خاطر نشان کرده است : آنچه در این میان شایسته تقدیر است انضباط مالی ، پرهیز از اسراف ، اصرار بر هزینه کرد مناسب و گریز از انحراف منابع است .

 

منبع: روابط عمومی صندوق تامین خسارتهاى بدنی کشور

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied