شمانیوز
شما نیوز

شهردار زرند: در چارچوب قانون، از زیسکو حمایت می کنیم

در دیدار مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با شهردار زرند، در مورد طرح های عمرانی و فرهنگی شهرستان و تاثیر همکاری زیسکو با شهرداری، در رفاه اجتماعی شهرستان گفتگو شد.

شهردار زرند: در چارچوب قانون، از زیسکو حمایت می کنیم

به گزارش شمانیوز، در دیدار مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با شهردار زرند، در مورد طرح های عمرانی و فرهنگی شهرستان و تاثیر همکاری زیسکو با شهرداری،  در رفاه اجتماعی شهرستان گفتگو شد.

در ابتدای این دیدار، شهردار زرند با تاکید بر حمایت از بخش تولید گفت: حمایت از بخش های تولیدی و اشتغال زایی،  باعث رونق اقتصادی شهرستان است و ما در سال جهش تولید این مهم را مورد توجه قرار داده ایم تا شاهد رونق اقتصادی شهرمان باشیم.

مهندس مهدلو افزود: تکیه بر  تولیدات داخلی علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

مهندس مهدلو تصریح کرد:با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه این مجموعه به خوبی توانسته به فعالیت خود ادامه دهد و ما به عنوان یکی از دستگاه های متولی شهر، در چارچوب قوانین از این مجموعه حمایت می کنیم.

منتخب شورای شهر زرند، با اشاره به مشارکت زیسکو در اجرای پروژه های  شهرداری، تصریح کرد: هر گونه همکاری در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی می تواند شادابی و نشاط بیشتری به شهر القا کند .

مهندس سهراب نژاد نیز در این دیدار بر همکاری بیشتر با شهرداری، در سال های آتی تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم، منفعت همکاری زیسکو در پروژه های شهرداری، به شهروندان وکارکنان این مجموعه بازخواهد گشت.

در پایان این دیدار و در راستای برنامه ریزی جهت ادامه مشارکت  زیسکو در اجرای طرح های شهری، از چند پروژه شهرستان زرند بازدید شد

 

منبع: روابط عمومی زیسکو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied