شمانیوز
شما نیوز

"سیمکارت سازمانی همراه اول" پیشنهادی جذاب برای کسب‌وکارها

همراه اول با داشتن گسترده‌ترین پوشش شبکه ارتباطی در کشور بستر ارائه سیمکارت‌های دائمی و اعتباری مبتنی بر دیتای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را به‌صورت متمرکز و یکپارچه ایجاد و علاوه بر تسهیل ارتباط در زمان و هزینه هم صرفه‌جویی کرده است.

"سیمکارت سازمانی همراه اول" پیشنهادی جذاب برای کسب‌وکارها

به گزارش شمانیوز؛ سازمان به عنوان یک نهاد یا بنگاه زمانی معنا و مفهوم پیدا می‌کند که نقش نیروی انسانی در آن دیده شود و عملا بدون در نظر گرفتن همه اجرای آن عینیت خارجی پیدا نمی‌کند یا نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

حال با توجه به اینکه کارمندان در ایجاد روابط سازمان درون‌سازی و برون سازمانی در کانال‌های ارتباطی‌شان از عنوان سازمانی استفاده می‌کنند، صیانت از این عنوان و استفاده از ارتباطات در راستای تحقق اهداف اهمیت ویژه‌ای دارد؛ بنابراین برای خدشه‌دار شدن ارتباطات سازمان در مواردی همچون تغییر سمت یا جابه‌جایی پرسنل، ارائه سیمکارت‌هایی با مالکیت سازمانی اقدام موثری در راستای مدیریت و استمرار این نوع ارتباطات است.

از این‌رو در شرایط کنونی، همراه اول به‌عنوان نخستین اپراتور تلفن همراه کشور با داشتن گسترده‌ترین پوشش شبکه در ایران، این قابلیت را دارد تا سیمکارت‌های دائمی و اعتباری مبتنی بر دیتا، مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را به‌صورت متمرکز و یکپارچه تأمین کند.

سیمکارت سازمانی دیتای همراه اول با هدف تسهیل ارتباط با دستگاه‌های اندازه‌گیر، مودم‌ها، انواع سیستم‌های کنترلی و ‌بکارگیری انواع برنامه‌های کاربردی سازمان تهیه شده است؛ برای راه‌اندازی نیازمند بسترهای انتقال دیتا است و با فعال شدن بسته‌های سازمانی دیتا سایر سرویس‌های مبتنی بر دیتای همراه اول کسب‌‌و‌کار بر روی آن قابل ارائه هستند.  

 در گام نخست همراه اول، فروشگاه آنلاین سازمانی (b2bshop.mci.ir) برای تسهیل در خرید محصولات و خدمات سازمانی را بدون نیاز به مراجعه حضوری راه‌اندازی کرده است که تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از طریق وب‌سایت سازمانی همراه اول به آن دسترسی پیدا کنند.

نماینده سازمان یا شرکت‌ها پس از ایجاد حساب کاربری معتبر، می‌توانند سفارش خرید محصولات و خدمات سازمانی را به دفعات انجام دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را در محل دریافت کنند.

در فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول، اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمت و محصولات قابل مشاهده و انتخاب است؛ از این رو امکان پیگیری سفارش خریداری شده برای مشتری وجود دارد. در این حالت مشتریان سازمانی می‌توانند با ترک تشریفات اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات و خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان در تمام نقاط کشور دریافت کنند.

همچنین در فروشگاه آنلاین امکان مشاهده، بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و قیمت محصولات و خدمات وجود دارد؛ از طرف دیگر پشتیبانی ویژه همراه اول به منظور رفع مشکلات احتمالی در حین ثبت سفارش به صورت آنلاین راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهد کرد؛ علاوه بر این پنل Ecare و مرکز تماس 9995 برای بخش خدمات سازمانی استقرار یافته است.

باید توجه داشت که سیمکارت‌های سازمانی با قیمت‌های ترجیحی به صورت یکجا ‌عرضه و فعال می‌شوند و همراه اول این امکان را فراهم کرده که شماره‌های متوالی با بسته متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا تخصیص پیدا کند؛ علاوه بر این سازمان‌ها می‌توانند از خدمات صورتحساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره‌مند شوند.

در واقع سرویس تخصیص اعتبار ریالی با فراهم کردن بستر تخصیص مبالغ مشخصی برای مصارف ارتباطی کارکنان بدون محدودیت زمانی، فرآیند پرداخت هزینه‌های ارتباطی سازمان را تسهیل کرده است. از طرف دیگر این سرویس قابلیت پرداخت مبالغ مورد نظر سازمان در یک صورت‌حساب برای یک یا چند نوبت استفاده از سرویس را فراهم کرده و در صورت نیاز سازمان‌ها می‌توانند بدهی انباشته شده را به صورت چند مرحله‌ای پرداخت کنند.

همچنین سرویس شارژ گروهی با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیمکارت‌های اعتباری مشتریان سازمانی یک پنل اختصاصی در بستر اینترنت ایجاد می‌کند که سازمان‌ها هزینه‌های ارتباطی را مدیریت و در زمان خرید شارژ صرفه‌جویی کنند و اگر ارتباط مالی سیمکارت‌های ارتباطی با حساب سازمان قطع باشد، مدیریت هزینه‌های ارتباطی بر عهده استفاده‌کننده سیمکارت بوده و از آنجایی که مانده اعتبار سیمکارت‌های اعتباری قابل مشاهده است، در شارژ گروهی این امکان را فراهم می‌کند که شماره دلخواه به مبالغ مورد نظر به صورت یکجا شارژ شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied