شمانیوز
شما نیوز

گواهینامه‌های استاندارد مدیریت یکپارچه برای مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی

بعد از انجام ممیزهای‌ لازم، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی موفق به کسب ویرایش جدید گواهینامه‌های استاندارد مدیریت یکپارچه(IMS) شد.

گواهینامه‌های استاندارد مدیریت یکپارچه برای مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی

به گزارش شمانیوز، این شرکت در راستای صحه گذاری بر عملکرد فرایندهای جاری سازمانی، در ماه جاری برنامه ممیزی خارجی خود را با حضور تیمی از ممیزان حوزه‌های مدیریت کیفیت ISO 9001، مدیریت بهداشت و ایمنی ISO 45001 و مدیریت محیط زیست ISO 14001 و مدیریت آموزشISO10015 برگزار کرد و در پایان موفق به کسب گواهینامه‌های استانداردهای فوق از شرکت Alliance کانادا شد.

این ممیزی در هفته دوم دی ماه در سطح کلیه واحدهای ستادی براساس برنامه‌ریزی قبلی، انجام شد.

 در جلسه افتتاحیه نیز مهندس بابایی مدیرعامل شرکت بر رعایت کلیه الزامات استانداردها توسط مجموعه واحدها و ادارات و همچنین آمادگی جهت ارائه شواهد و مستندات مربوطه تاکید کرد و اقدامات لازم برای انجام ممیزی صورت گرفت.

پس از بررسی مستندات و شواهد مختلف، بر رعایت و برآورده سازی الزامات کلیه استانداردها تاکید شد، بر همین اساس با توجه به موفقیت شرکت در استقرار مناسب استانداردهای مدیریت یکپارچه در شرکت، در نهایت گواهینامه های مربوطه اعطا شد.

گفتنی است شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی از سال ۹۴، اقدام به اخذ استانداردهای مدیریتی کرده و به صورت سالیانه بر اساس ممیزی‌های داخلی و خارجی، گواهینامه‌های مربوطه تمدید و به روزرسانی می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied