شمانیوز
شما نیوز

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛

گذراندن دوره اصناف برای صدور و تمدید مجوز صنفی در قشم الزامی است

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از این پس تمامی فعالان صنفی و تجاری منطقه آزاد قشم برای اخذ و تمدید مجوز فعالیت ملزم به گذراندن دوره‌های اصناف هستند.

گذراندن دوره اصناف برای صدور و تمدید مجوز صنفی در قشم الزامی است

به گزارش شمانیوز، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی اصناف با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات صنفی به شهروندان و گردشگران توسط این مدیریت و با همکاری مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در 4 جلسه و در مجموع به مدت 6 ساعت مخصوص روسای صنوف و مدیران مجتمع‌های تجاری با حضور 45 نفر شرکت کننده از اصناف فعال قشم برگزار شد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین مطابق برنامه ریزی صورت گرفته دوره‌های آموزشی اصناف به صورت مستمر و هر هفته روزهای چهارشنبه در مرکز بین المللی رشد با حضور فعالان صنفی برگزار می‌شود.

به گفته امیری؛ شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با چارچوب‌های قانونی و الگوهای حاکم بر روابط آنها با سازمان و در راستای سیاست‌های سازمان منطقه آزاد قشم، درخصوص آشنایی اصناف با قوانین و مقررات و روش‌های نوین ارتباط با مشتریان آشنا شدند.

وی تصریح کرد: فقه اسلامی بازار، وظایف و تعامل فیمابین ادارات دولتی و حاکمیتی و اصناف، قوانین و چارچوب‌های انتظامی مرتبط با امور اصناف، قوانین و مقررات حوزه مالیاتی مرتبط با اصناف، آشنایی با قوانین مناطق آزاد و تجاری در حوزه اصناف، قوانین بهداشت واحدهای صنفی و بهداشت محیط سرفصل‌های این دوره آموزشی را تشکیل می‌دادند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده پس از برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف قشم، تمامی فعالان صنفی و تجاری دارای مجوز جهت تمدید و همچنین صدور مجوز جدید از منطقه آزاد قشم، ملزم به گذراندن این دوره‌ها هستند.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied