شمانیوز
شما نیوز

رییس هیئت مدیره در سفر به خراسان جنوبی خبر داد

بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می کند

رییس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در سفری که به همراه معاونین و مدیران دستگاه‌های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی داشت، ضمن بازدید از طرح های اقتصادی در حال احداث در این استان، از پرداخت ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴ هزار پرونده اعتباری طی سال جاری در استان خراسان جنوبی خبر داد.

بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می کند

فتاحی رئیس هیئت مدیره بانک و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان خراسان جنوبی با عزیمت به شهر خوسف با فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان دیدار کرد.

وی پس از بازدید از پروژه هیدروکربن این شهرستان، در شهرک صنعتی شهرستان خوسف از کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع توسعه این طرح قرار گرفت.

فتاحی همچنین ضمن بازدید از پروژه طلای شادان شرکت کارند صدر با اشاره به سرمایه‌گذاری 310 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در این پروژه گفت: در سال جاری مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴ هزار پرونده اعتباری پرداخت کرده است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه دیدار با فرماندار خوسف نیز با اشاره به استقبال بانک توسعه تعاون از پیشرفت طرح‌های اقتصادی شهرستان خوسف، افزود: 20 درصد از اعتبارات منابع بخش صنعت و معدن صندوق توسعه ملی بانک توسعه تعاون کشور در استان خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شده است.

بانک توسعه تعاون در احداث و تکمیل پروژه‌های ورزش کارگری کشور مشارکت می کند

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه این سفر به همراه نماینده مردم شهرستان نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستان‌ها، در بازدید از پروژه نیمه تمام سالن ورزش کارگری شهرستان سربیشه و شهرستان نهبندان در جریان روند اجرای این طرح و درخواست اعتبار مورد نیاز آن قرار گرفت.

فتاحی در حضور مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص مشارکت بانک توسعه تعاون در تکمیل 57 واحد نیمه تمام فرهنگی و ورزشی کشور خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در احداث و تکمیل پروژه‌های ورزش کارگری کشور مشارکت می کند و در همین راستا تأمین اعتبار پروژه‌های 16 استان از محل قرارداد ماده 56 توسط بانک توسعه تعاون در حال انجام است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین ضمن حضور در شورای اداری شهرستان سربیشه، از اختصاص عدد قابل توجهی از منابع صندوق توسعه ملی برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی خبرداده و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون تاکنون از طرح‌های مرتبط با اشتغال پایدار روستایی و عشایری به طور 100 درصد حمایت کرده و آمادگی داریم از طریق منابع متمرکز وزارتخانه‌ای، اعتبارات بیشتری به طرح‌های خراسان جنوبی تخصیص دهیم.

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون همچنین خبر داد: طبق تفاهم نامه‌ طرح ملی مسکن کارگری که هفته آینده مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه، مسکن و شهرسازی به امضا خواهد رسید، بانک توسعه تعاون طی سه سال ۷۵ هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن کارگری و کارمندی را تأمین مالی می کند که خراسان جنوبی هم می‌تواند سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

 

منبع: روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied