شمانیوز
شما نیوز

در راستای حمایت از تشکلات کارگری شرکت پگاه انجام شد:

تقدیر مدیرکل سازمان‌های کارگری وزارت کار از مدیرعامل صنایع شیر ایران

مدیرکل سازمان‌های کارگری کارفرمایی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، تقدیر کرد.

تقدیر مدیرکل سازمان‌های کارگری وزارت کار از مدیرعامل صنایع شیر ایران

 مدیرکل تشکلات کارگری وکارفرمائی،  وزارت تعاون  ،کار و  رفاه اجتماعی  و دبیرکل  کانون عالی هماهنگی  شوراهای اسلامی  کار کشور و عضو  شورای عالی کار  و رئیس کانون هماهنگی  شورای اسلامی  کار  استان اصفهان  به‌همراه احمد کشوری و محمد مرجانی اعضاء  هیئت مدیره  کانون شوراهای اسلامی کار استان با عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر  ایران  دیدار کرد. 

 

 فرزاد یوسفی مدیر کل سازمان تشکلات کارگری وکارفرمائی گفت: شوراهای اسلامی کار از تشکلات قانونی ومصوب ۳۰ دی‌ماه ۶۳  مجلس شورای اسلامی  که به تائید  شورای نگهبان  رسیده است و درراستای پیشرفت امور در واحدهای تولیدی، صنعتی،  کشاورزی  و‌خدمات، طبق ضوابط  تشکیل می‌شوند.

 

یوسفی با اشاره به اهمیت تشکلات کارگری در حمایت از کارگران تاکید کرد: در شرکت هایی که تشکل کارگری دارند  مشکلات  کارگران و تنش کارگری کمتر مشاهده می شود و هدف اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی تسهیلگری در امور تشکل‌ها و ارتباط کارگر و کارفرما بصورت دوجانبه است.

 

احمدرضا معینی دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور و عضو شورای عالی کار هم تاکید کرد: در مجموعه‌هایی که فرهنگ تعامل و همدلی میان کارگر و کارفرما حکم‌فرما شده است، پیشرفت آن مجموعه کاملا مشهود بوده و از لحاظ اختلافات کارگر و کارفرمائی و شکایات در مراجع حل اختلاف پرونده ای طرح نشده است. 

 

عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع  شیر  ایران نیز تصریح کرد: با افزایش روحیه تعاملات بین کارکنان و تاکید ویژه به مدیران ارشد شرکت‌های گروه، در راستای حمایت از  نیروی انسانی  و صیانت ازکار می‌توان به اهداف والای سازمانی دست یافت.

 

وی افزود: با حمایت از نیروی انسانی، درشرکت‌های تابعه شاهد  رشد  چشم‌گیر در عملکرد شرکت‌ها، از جمله افزایش تولید و بهره‌وری و کنترل وکاهش ضایعات، بوده‌ایم. 

 

مدیرکل تشکلات کارگری و کارفرمائی و دبیرکانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور نیز انتخاب و معرفی نماینده مدیرعامل صنایع شیر ایران در امور شوراهای اسلامی کار در راستای حمایت از تشکلات کارگری و افزایش حس همدلی میان کارگران و کارفرما را اقدامی کم نظیر توصیف کرد و افزود: این اقدام می‌تواند به‌عنوان الگویی موفق در شرکت‌ها مطرح شود.

 

 در این دیدار از عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران تقدیر شد. 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied