شمانیوز
شما نیوز

توقف مدعی اصلی لیگ در جنوب؛

استقلال تهران از شکست گریخت

از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم نفت مسجد سلیمان روز دهم بهمن ماه جاری مقابل تیم مدعی استقلال تهران قرار گرفت.

استقلال تهران از شکست گریخت

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مسابقه که از ساعت ۱۵ بعد از ظهر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان برگزار شد، تیم جوان و با انگیزه نفت، بازی قابل قبولی را مقابل تیم استقلال تهران ارائه داد.

 این تیم خوزستانی که در این فصل از حمایت مالی بیمه دانا برخوردار است، امروز با ترکیب فرهاد مجد، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهیدست و ساسان حسینی مقابل تیم استقلال قرار گرفت و با ارائه یک بازی زیبا و رو به جلو موفق شد در دقیقه ۳۱ بازی اولین گل خود را وارد دروازه تیم استقلال تهران کند.

 در نیمه اول این بازی،لحظات حساسی برای دو تیم به وجود آمد که یکی از آنها بعد از گل اول نفت مسجد سلیمان رخ داد.

 چند دقیقه بعد از این گل، در یک ضد حمله توسط استقلال، ضربه مهدی قائدی با برخورد با تیرک دروازه راهی خارج شد تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز، دو تیم با ارایه بازی هجومی تلاش کردند تا از خلق موقعیت های ممکن به بهترین نحو استفاده کنند.نفت مسجدسلیمان با این تفکر در دقیقه ۵۴ توسط محبی صاحب توپ شد که شوت این بازیکن پس از واکنش حسینی به تیر دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت.

 استقلال نیز پس از حملات متعدد تیم نفت مسجدسلیمان، بازی هجومی تری را ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۶۹ موفق شد گل مساوی خود را به ثمر رساند.

یکی از نکات قابل ذکر در این بازی، برخورد چند باره توپ به تیرک دروازه های دو تیم بود که در نوبه خود کم نظیر بود.

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied