شمانیوز
شما نیوز

با حضور رییس کل بیمه مرکزی و مقامات ارشد صنعت بیمه صورت گرفت؛

افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز

​گشایش شعبه انقلاب اهواز در دهه فجر نوعی پیوند بین تعهد به آرمان های انقلاب و صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین به شمار می رود.

افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز

به گزارش شمانیوز ، دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز با اعلام این مطلب افزود: ظرفیت های استان خوزستان در تحقق شعار جهش تولید در حوزه صنعت بیمه بسیار بالا است و باید ضریب نفوذ بیمه در این استان، افزایش یابد.

رییس کل بیمه مرکزی از "جهش خدمت" به عنوان زیرساخت توسعه ای "جهش تولید" یاد کرد و اظهار داشت: افزایش ضریب نفوذ بیمه از نشانه های توسعه یافتگی و رشد اقتصادی کشورهاست و آمار فعلی بیمه در ایران چندان رضایت بخش نیست.

وی رقابت های نادرست بیمه ای را عامل توزیع فقر در این صنعت، ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و اجرای طرح های مبتکرانه و نوین بیمه ای می تواند ظرفیت صنعت بیمه را افزایش دهد.

رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر استمرار سفرهای استانی خود و مقامات ارشد صنعت بیمه از طرح مسائل و مشکلات بیمه گران استان ها استقبال کرد و از تلاش برای رفع موانع قانونی و شیوه های تسهیل امر بیمه گری خبر داد.

رییس کل بیمه مرکزی با اعلام این مطلب که بیمه مرکزی به دنبال امضای طلایی نیست، تصریح کرد: سرنوشت صنعت بیمه با نیروهای خلاق آن گره خورده و به همین خاطر با اشتیاق از طرح های توسعه گرا و فرهنگ گستر صنعت بیمه استقبال می کنیم.

شایان ذکر است در این آیین افتتاح، دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ، مسعود بادین مدیرعامل شرکت بیمه آسیا و تنی چند از مدیران و فعالان صنعت بیمه نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند.

 

منبع: اداره روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied