شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، سالروز میلاد باسعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به تمامی زنان و مادران این سرزمین به ویژه کارکنان زن شاغل در این بانک تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این پیام تبریک، حضرت زهرا (س) را سرور زنان عالم و الگوی همیشگی برای یک زن نمونه خواند و افزود: بی تردید، زبان از بیان خصایل و ویژگی های آن حضرت، قاصر است اما عفت، پاکدامنی، نجابت، صبر و شکیبایی، مهربانی و در عین حال صلابت در مواجهه با مصایب و سختی ها، از جمله خصوصیات بانوی دوعالم است.

وی با بیان این نکته که حضرت فاطمه(س) نه تنها دختری مهربان برای پیامبر اکرم(ص) بلکه همسری وفادار برای امام اول شیعیان و مادری دلسوز برای فرزندان معصومش بود، تاکید کرد: بی تردید، ایشان بهترین الگو برای زنان عالم در نجابت، صداقت و وفاداری محسوب می شود.

دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که خوشبختانه زنان این سرزمین، به خوبی راه و سیره دخت نبی اکرم (ص) را در پیش گرفته اند، اظهار امیدواری کرد که با تأسی به زندگی آن حضرت، جنبه معنوی زندگی زنان و مادران این سرزمین بیش از پیش تقویت شود.

وی جایگاه زن و مادر در اسلام را جایگاهی والا و قابل تحسین خواند و افزود: نمونه بارز این زنان، مادرانی هستند که با ایثار و فداکاری، از فرزندان خود در هشت سال دفاع مقدس گذشتند تا علم و بیرق دفاع از دین، ناموس و وطن روی زمین نیفتد و بی تردید، بهشت برین جایگاه مادران خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied