شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چطور عکس چاپ کنم؟

اگرچه با پیدایش عکس های دیجیتال، چاپ عکس نسبت به سال های گذشته رونق کمتری پیدا کرده است؛ اما هنوز هم عکس هایی در گالری هایمان هست که یادآور لحظات شیرینی برای ما هستند و ترجیح می دهیم با چاپ آن ها روی کاغذ، شاسی و... آن ها را ماندگار تر کنیم. علاوه بر عکس های یادگاری، در بعضی موارد چاپ عکس اجتناب ناپذیر است؛ مانند چاپ عکس پرسنلی 3 در 4 که در بسیاری از کارهای اداری مورد نیاز و ضروری است.

چطور عکس چاپ کنم؟

اگرچه با پیدایش عکس های دیجیتال، چاپ عکس نسبت به سال های گذشته رونق کمتری پیدا کرده است؛ اما هنوز هم عکس هایی در گالری هایمان هست که یادآور لحظات شیرینی برای ما هستند و ترجیح می دهیم با چاپ آن ها روی کاغذ، شاسی و... آن ها را ماندگار تر کنیم. علاوه بر عکس های یادگاری، در بعضی موارد چاپ عکس اجتناب ناپذیر است؛ مانند چاپ عکس پرسنلی 3 در 4 که در بسیاری از کارهای اداری مورد نیاز و ضروری است.

شاید برایتان سوال باشد که چطور باید این عکس ها را چاپ کنیم؟ ما اینجا هستیم تا در پاسخ این سوال شما را یاری کنیم؛ پس در ادامه ی مطلب ما را همراهی نمایید.

 

یکی از مطمئن ترین و بهترین راه ها برای چاپ عکس، مراجعه حضوری به آتلیه های عکاسی یا سفارش چاپ عکس به صورت آنلاین از طریق سایت آتلیه هاست. این مجموعه ها محصولات و خدمات متنوعی دارند و به تبع، کیفیت کارها و قیمت محصولات و خدمات در آن ها متفاوت است.

یکی از معتبرترین و خلاق ترین مجموعه ها در این زمینه، مجموعه عکس رتوش است. وب سایت عکس رتوش با بیش از 10 سال سابقه کار در این حیطه، همواره کوشیده است کیفیت و نوآوری را برای شما به ارمغان بیاورد. افتخار این مجموعه ارائه ی طیف گسترده ای از خدمات به صورت 100 درصد آنلاین است. ما در آتلیه عکس رتوش با غیرحضوری کردن همه ی خدمات به فکر سلامت و راحتی شما عزیزان هستیم. علاوه بر این موارد، ارائه خدمات به صورت آنلاین، امکان بهره برداری از خدمات را برای همه ی مردم عزیز کشورمان در دور افتاده ترین شهرهای ایران را نیز فراهم می کند.

 

ویژگی های عکس رتوش:

 

  • عکاسی از محصولات و خدمات در محل:

وبسایت عکس رتوش اولین ارائه دهنده خدمات عکاسی در محل می باشد به این معنی که؛ شما می توانید در محل خود عکاس خبره سفارش دهید و برای عکاسی از محصولات و خدماتتان نیازی نیست به محل آتلیه مراجعه کنید. این یعنی رضایت و صرفه جویی در وقت مشتریان. افتخار ما لبخند رضایت شما عزیزان است.

 

  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته:

تفاوتی نمی کند چه ساعتی از روز اقدام به سفارش کنید، کارشناسان ما 24 ساعته به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

 

  • تضمین کیفیت:

عکس رتوش، برای تمامی محصولات چاپ عکس شاسی خود، به مدت 10 سال تضمین حفظ کیفیت و ماندگاری رنگ را به مشتریان می دهد.

 

خدمات و محصولات عکس رتوش:

 

  1. سفارش چاپ عکس آنلاین:

با توجه به شرایط فعلی کرونا، نیاز و لزوم چاپ عکس به صورت آنلاین افزایش پیدا کرده است. از طرف دیگر، پیدا کردن یک وب سایت معتبر برای چاپ عکس آنلاین، همواره دغدغه ی مشترک علاقه مندان به صنعت عکس بوده است. ما اینجا هستیم تا به شما این مژده را بدهیم که بالاخره یک مجموعه ی قابل اعتماد برای چاپ آنلاین عکس های خود پیدا کرده اید.

در عکس رتوش، شما می توانید عکس های خود را به صورت یک فایل زیپ برای کارشناسان ما ارسال کنید و پس از 2 الی 3 روز آن ها را با بالاترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

 

انواع چاپ عکس آنلاین در عکس رتوش:

 

  • چاپ عکس فوری در سایزها و کاغذهای مختلف با توجه به سلیقه و نیاز شما.
  • چاپ عکس پرسنلی حتی با موبایل!
  • چاپ عکس آنلاین روی لیوان.
  • چاپ عکس آنلاین روی تیشرت.
  • چاپ عکس شما روی پازل با شکل ها و اندازه های مختلف. مثلا شکل قلبی، مربعی، مستطیلی و...
  • چاپ عکس فوری روی شاسی ساده یا طرحدار، که در سه نوع کاغذ مختلف و در سایز های متنوع انجام می شود.

 

 

شاسی طرحدار چیست؟

شاسی های طرحدار نوعی زیباتر از شاسی های ساده هستند که می توانید با زیبایی آن ها همه را مبهوت کنید. نمونه ای از شاسی طرحدار را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy

 

  1. روتوش عکس های شما:

روتوش به معنی دستکاری کردن عکس به منظور زیباتر شدن آن می باشد. به طور مثال شما در هنگام عکاسی روی صورت خود عینک طبی داشته اید و رفلکس نور روی آن جلوه ی نامناسبی داشته. در این موقعیت شما باید عکس خود را روتوش کنید تا رفلکشن های نوری مزاحم را تا حد امکان از عکس خود حذف کنید.

لزوم روتوش عکس چیست؟ گاهی نور، زاویه و کادر عکس در هنگام عکاسی مناسب نیست همچنین در هنگام عکاسی، صورت با جزئیات بیشتری نشان داده می شود بنابراین برای تنظیم این موارد و زیباتر شدن عکس، استفاده از روتوش ضروری است.

البته لازم به ذکر است که روتوش یک امر تخصصی است و نیاز به تجربه ی زیادی دارد. در بسیاری از عکاسی ها روتوش توسط افراد غیر حرفه ای انجام می شود و همین امر موجب مصنوعی شدن عکس ها می شود. ما به شما این تضمین را می دهیم که در مجموعه عکس رتوش افراد باتجربه و حرفه ای در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرانقدر  می باشند. در عکس رتوش، با توجه به درخواست شما رتوش ساده یا سینمایی بر روی عکس های شما انجام می شود.

 

تفاوت رتوش ساده و سینمایی:

 رتوش ساده، تنها برای برطرف کردن عیوب و بهتر نشان دادن عکس استفاده می شود. این رتوش شامل برطرف کردن لکه های صورت، فرم دهی بینی، میکاپ و همچنین تنظیم عکس، تنظیم نور، رنگ عکس و... می باشد.

 

در رتوش سینمایی علاوه بر موارد ذکر شده، ایجاد جزئیات و بافت حرفه ای در تصویر، تغییر در رنگ پوست به صورت برنزه و یا سینماتیک که به کارکتر موجود در عکس بستگی دارد، نورسازی و نورپردازی سینمایی روی اجزای تصویر، ایجاد فضای رنگی انتزاعی و سینمایی بسته به محیط موجود در عکس و کار روی جزئیات بدن از جمله چشم، پوست، صورت و بدن صورت می گیرد. به طور کلی در این روتوش به جزئیات بیشتر توجه می شود.

 

  1. هدیه سر مجلسی (گیفت یا لیت):

یکی دیگر از محصولات جذاب عکس رتوش، هدیه های سر مجلسی (گیفت یا لیت ) می باشد.

 

سر مجلسی چیست و چه استفاده ای دارد؟

سر مجلسی ها هدیه های کوچکی هستند که امروزه در پایان مراسم های مختلف مثل تولد، عروسی و حتی همایش ها به مهمانان هدیه داده می شوند تا این مراسم ها را برای آن ها خاطره انگیزتر کنند و مهمانان تا سال های سال با دیدن این گیفت ها خاطرات مراسم برایشان زنده شود. یکی دیگر از موارد استفاده این گیفت ها، برای تبلیغات آتلیه هاست. این آتلیه ها در پایان مراسم هایی که در آن ها فیلم برداری و عکاسی کرده اند گیفت های کوچکی را به مهمانان هدیه می دهند که نام آتلیه شان روی آن ها ثبت شده است.

این هدیه ها توسط دستگاه های cnc یا همان دستگاه های لیزر تولید می شوند. به وسیله این دستگاه ها می توان طرح ها، نقش های مختلف، اسم، جمله و ...  را بر روی گیفت ها حکاکی کرد.

 

سایر خدمات و محصولات عکس رتوش:

  1. چاپ تبلیغات با توجه به سلیقه شما.
  2. چاپ آنلاین کارت ویزیت.
  3. چاپ آنلاین بروشور.
  4. چاپ تراکت.
  5. چاپ پوستر
  6. چاپ آنلاین اعلامیه ترحیم.
  7.  و...

 

در پایان، حتی اگر فرصت ثبت سفارش آنلاین در وب سایت را ندارید، می توانید با ما در تماس باشید و از طریق تلگرام سفارشتان را ثبت کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied