شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

راهنمای دانلود انواع ریمیکس و آهنگ‌های مختلف

بسیاری از کاربران نمی‌توانند به راحتی آهنگ و یا ریمیکس آهنگ مورد نظر خود را در اینترنت بیابند و یا راه‌های دستیابی به آن را بلد نیستند و یا در دانلود نمودن آنها به مشکل برمی‌خورند. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما چند روش آسان از دانلود آهنگ و ریمیکس آهنگ با استفاده از انواع لوازم ارتباطی و اینترنتی به شما آموزش دهیم.

راهنمای دانلود انواع ریمیکس و آهنگ‌های مختلف

راهنمای دانلود انواع ریمیکس و آهنگ‌های مختلف

بسیاری از کاربران نمی‌توانند به راحتی آهنگ و یا ریمیکس آهنگ مورد نظر خود را در اینترنت بیابند و یا راه‌های دستیابی به آن را بلد نیستند و یا در دانلود نمودن آنها به مشکل برمی‌خورند. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما چند روش آسان از دانلود آهنگ و ریمیکس آهنگ با استفاده از انواع لوازم ارتباطی و اینترنتی به شما آموزش دهیم.

بهترین سایت دانلود ریمیکس جدید برای سیستم و ماشین از رسانه میفا موزیک

 

روش‌های دانلود کردن آهنگ و ریمیکس آهنگ

 

  1. روش اول با استفاده از موبایل یا تبلت: در این روش شما باید انگشت خود را به مدت چند ثانیه روی لینک دانلود نگه دارید تا یک پنجره برای شما نمایش داده شود. بعد از باز شدن پنجره شما باید از بین گزینه‌هایی که مشاهده می‌کنید گزینه save link را انتخاب کنید تا دانلود آهنگ مورد نظر شما شروع شود.
     
  2. روش دوم دانلود با استفاده زا تبلت و یا موبایل اندرویدی (ANDROID): شما می‌توانید با استفاده از خود گوشی و بدون وجود نرم افزار هم فایل مورد نظر خود را دانلود کنید اما برای راحتی بیشتر و داشتن سرعت بسیار بالا در دانلود شدن آهنگ مورد نظر خود بهتر است که از اپلیکیشن Advanced download manager و یا همان ADM را از گوگل پلی و یا از کافه بازار دانلود کرده و آهنگ مورد علاقه خود را در آن پیدا کرده و دانلود کنید.
     
  3. روش سوم دانلود با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر و بدون نرم افزار: در این روش برای دانلود کردن آهنگ مورد نظر خود باید اول روی لینک آهنگ راست کلیک کنید  و پس از آن گزینه save target as و یا گزینه save link as را انتخاب کرده تا پنجره‌ای برای شما نمایش داده شود. سپس باید محل ذخیره سازی آن را تعیین کنید تا دانلود شود.
     

روش‌های دانلود کردن آهنگ و ریمیکس آهنگ با گوشی موبایل آیفون

 

  1. روش اول دانلود آهنگ به وسیله اپلیکیشن Document 5: اپلیکشین Document 5 ساخته شده و راه اندازی شده توسط کمپانی Readdle که یک File Manager است و این اپ توانایی مرتب سازی، باز کردن و نمایش انواع فایل‌های متنوع و مختلف را دارد. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه این است که مرورگر داخلی اختصاصی دارد که به شما امکان دانلود کردن هر فایلی و باز کردن آن در محیط خود برنامه و یا منتقل کردن آن به برنامه دیگری را می‌دهد. شما می‌توانید document 5 را از اپ استور دانلود کرده و باز کنید. بعد از آن آیکون مرورگر که در گوشه سمت راست قسمت پایین قرار دارد را انتخاب کنید. با این مرورگر شما می‌توانید هر فایلی از صفحات اینترنتی را که دوست دارید در گوشی خود ذخیره کنید. در این مرحله برنامه زا شما می‌خواهد تا در صورتی که مایل هستید نام فایل مورد نظر و مسیر ذخیره آن را مشخص کنید. بعد زا مشخص کردن نام و مسیر ذخیره سازی، باید گزینه done را انتخاب کنید تا دانلود آن شروع شود. پس از دانلود شدن فایل مورد نظرتان، اپلیکیشن برای شما یک پیغام ارسال می‌کند. سپس شما می‌توانید به قسمت documents در اپلیکیشن مراجعه کرده، فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و به آن گوش دهید.
     
  2. روش دوم دانلود آهنگ از تلگرام با استفاده از برنامه File Hub: افرادی که از آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ استفاده می‌کنند از نداشتن یک فایل منیجر و یا نرم افزار مدیریت فایل یا نرم افزاری که توانایی دانلود موزیک از آن را داشته باشند بسیار کلافه هستند. برای حل این مشکل اپلیکیشن File Hub راه حل خوبی است. ابتدا این برنامه را از اپ استور دانلود کنید. پس از وارد شدن به اپلیکیشن اول از همه آیکون Play را انتخاب کنید تا آهنگ مورد نظر پخش شود. سپس با انتخاب کردن آیکون Share شما می‌توانید موزیک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ولیکن اگر قصد دانلود آن را دارید دو مرتبه گزینه Share را انتخاب کنید و از منوی باز شده گزینه  copy to file hub را انتخاب کنید. در صورتی که این گزینه در دسترس شما نبود به سمت راست صفحه رفته و گزینه more را انتخاب کنید. حالا موزیک مورد نظر شما در داخل پوشه file hub ذخیره شده است.
     
  3. روش سوم دانلود آهنگ به وسیله نرم افزار iDownloader_Pro: این اپلیکیشن یکی از قدرتمندترین نرم‌ افزارهای مخصوص مدیریت دانلود برای IOS است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تمامی دانلودهای خود را به راحتی مدیریت کنید و همین‌طور با سرعت بسیار بالاتری فایل مورد نظر خود را دانلود کنید. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی با این نرم افزار موزیک، عکس، ویدئو و... را دانلود کنید. بعد از نصب کردن نرم افزار iDownloader_Pro و اجرا کردن آن به وسیله مرورگر خور اپلیکیشن و یا مرورگرهای دیگر لینک دانلود را کپی کرده و در بخش آدرس بار نرم افزار paste کنید و سپس enter بزنید. پس از ان در قسمت تب download نرم افزار می‌توانید آغاز دانلود شدن موزیک مورد نظر خود را مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied