شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از مدیریت استان خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت بیمه دی با همراهی چند تن از معاونین و مدیران شرکت، طی سفری که به استان خراسان رضوی داشت، از مدیریت بیمه دی در این استان بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از مدیریت استان خراسان رضوی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی و هیئت همراه با حضور در ساختمان مدیریت استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از شعبه، با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران دیدار و گفتگو کرد. مهدی شریعتی فر مدیر استان خراسان رضوی نیز ضمن خوش آمد گویی به ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این شعبه در سال جاری پرداخت. در ادامه نیز جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان و کارگزاران با مدیرعامل در فضایی صمیمی برگزار شد.

مدیرعامل بیمه دی و هئیت همراه همچنین طی نشستی با مدیرکل بنیاد شهید این استان نحوه اجرای قرارداد خانواده معزز شهدا و ایثارگران در استان را بررسی کردند، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در این نشست اظهار داشت: مجموعه بیمه دی در تلاش است تا با ارائه خدمات بهینه و پایش مستمر فرآیندهای ارائه خدمات بیمه ای، بتواند رضایت حداکثری بیمه شدگان و ذینفعان این قرارداد را کسب نماید. در همین راستا این شرکت با ورود به عرصه های دیجیتال و برخط، سرعت بخشی و سهولت دسترسی به خدمات بیمه ای را سرلوحه کار خود قرارداده است.

حجه الاسلام معصومی مدیرکل بنیاد شهید استان نیز با اشاره به برنامه ریزی های مطلوبی که در حوزه بیمه ایثارگران صورت گرفته است از خدمات ارائه شده توسط بیمه دی قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با شناسایی نقاط قابل بهبود این قرارداد، کیفیت ارائه خدمات به طور مستمر ارتقا یافته تا جامعه هدف در این قرارداد با کمترین چالش برای دریافت خدمات روبرو باشند.

در ادامه مقرر شد با همکاری معاونت فنی بیمه های اشخاص بیمه دی، نشست های مجازی برای بررسی تمامی جوانب اجرای این قرارداد در استان خراسان رضوی، برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied