شمانیوز
شما نیوز

همراهی امدادگران ایران‌خودرو با راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن

ناوگان امدادخودرو ایران برای ارایه خدمت در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور، آماده و مجهز، همگام با مردم همیشه در صحنه کشورمان، در این مراسم حضور خواهد داشت.

همراهی امدادگران ایران‌خودرو با راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش شمانیوز به نقل از ایکوپرس- سیدعباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از استقرار ناوگان امدادی این شرکت در روز ۲۲بهمن در سراسر کشور خبر داد و گفت: همکاران ما در مسیرهای راهپیمایی که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا امسال به صورت خودرویی برگزار می‌شود، آماده ارایه خدمت هستند.


به گزارش واحد ارتباطات امداد خودرو ایران، با توجه به تمهیدات پیش بینی شده درخصوص ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، که شامل حرکت خودرویی و موتوری است، امداد خودرو ایران ضمن برنامه‌ریزی و استقرار ناوگان امدادرسانی در مسیرهای راهپیمایی تعیین شده در سراسر کشور، برای ارایه خدمات عمومی به همه خودروها و کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی اتومبیل‌، همراه هموطنان خواهد بود.


خدمات عمومی خودرویی شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که امدادخودرو ایران فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو، در محل مورد نظر به مشتریان ارایه می‌دهد.


هموطنان می‌توانند از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن ایساکو و وب سایت www.096440.com خدمات مورد نیاز خود را از امداد خودرو ایران دریافت کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied