شمانیوز
شما نیوز

افتتاح شعبه جدید بیمه تجارت‌نو در مشهد مقدس، این بار به دست فرزندان شهدا

ساختمان جدید خراسان رضوی بیمه تجارت‌نو امروز با حضور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، به دست فرزندان شهدای ایران زمین افتتاح شد.

افتتاح شعبه جدید بیمه تجارت‌نو در مشهد مقدس، این بار به دست فرزندان شهدا

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمه تجارت‌نو، محمد مهیار محرابی، فرزند شهید محرابی از شهدای مدافع حرم و خانم حسین زاده از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس، به نمایندگی از خانواده معظم شهداء حضور یافته و روبان افتتاح شعبه مشهد بیمه تجارت نو توسط ایشان بریده شد

نیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در مراسم افتتاحیه شعبه ضمن تقدیر از مقام شامخ شهداء و تبریک ایام مبارک دهه فجر، از کسب پرتفوی بالغ بر هزار میلیارد تومان طی ۲ سال گذشته و ورود بیمه تجارت‌نو به باشگاه هزارمیلیاردی های صنعت بیمه خبر داد.

وی مسیر حرکت بیمه تجارت‌نو را شتابنده و رو به جلو ارزیابی و سود حاصل از سرمایه گذاری های شرکت را قابل توجه عنوان کرد.

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو افزود: باتوجه به افزایش سرمایه شرکت و افزایش ظرفیت نگهداری ریسک، به زودی شاهد گسترش حوزه فعالیت این شرکت در زمینه پرتفوی‌های بنیادی و زیرساختی کشور خواهیم بود.

نوراللهی در ادامه صحبت های خود در اشاره به جایگاه بیمه تجارت‌نو در صنعت بیمه این شرکت را جزء ۵ شرکت بیمه‌ای ارزنده در بازار سرمایه برشمرد.

در پایان سخنرانی افتتاحیه شعبه جدید مشهد مقدس، نوراللهی از تلاش و همیت همکاران خود در سراسر کشور قدردانی کرده و پاسخگویی ایشان در قراردادهای بزرگ و کشوری شرکت را قابل تقدیر دانست.

سهام بیمه تجارت‌نو با نماد “بنو” پس از ارتقا، هم اکنون در بازاز اول فرابورس معامله می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied