شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چطور با موبوگیفت از آمازون خرید کنیم؟

آمازون یکی از سایت‌های بزرگ دنیاست که امکان ارسال محصول به ایران را هم دارد. اما مهم‌ترین مشکلی که وجود دارد، این است که ایرانی‌ها نمی‌توانند با استفاده از کارت بانکی خودشان از این سایت خرید کنند.

چطور با موبوگیفت از آمازون خرید کنیم؟

آمازون یکی از سایت‌های بزرگ دنیاست که امکان ارسال محصول به ایران را هم دارد. اما مهم‌ترین مشکلی که وجود دارد، این است که ایرانی‌ها نمی‌توانند با استفاده از کارت بانکی خودشان از این سایت خرید کنند. با این حال، بسیاری از افراد دوست دارند که اجناس موردنیازشان را از آمازون تهیه کنند؛ زیرا بسیاری از محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی آمازون وجود دارد، در ایران نیست! اگر قصد خرید از آمازون را دارید اما راهش را نمی‌دانید، در این مطلب همراه ما باشید. چون می‌خواهیم برای خرید از آمازون به شما راهکار بدهیم.

چگونه از سایت آمازون خرید کنیم؟

برخی از افراد فکر می‌کنند که آمازون یک فروشگاه اینترنتی آمریکایی است؛ درحالی که آمازون در سراسر دنیا انبار دارد که پس از خرید، محصول از نزدیک‌ترین انبار برای شما ارسال می‌شود. امکان خرید از سایت آمازون به‌صورت مستقیم برای ایرانی‌ها وجود ندارد و به همین دلیل، مجبور هستیم که خرید خودمان را به‌صورت غیرمستقیم انجام دهیم. 3 مورد از راهکارهایی را که به کمک آن می‌توانید خرید خودتان را انجام بدهید، در ادامه بخوانید.

 

1015203_294

 

راه اول) کمک گرفتن از افراد ساکن خارج از ایران

ممکن است شما هم مثل خیلی از افراد، آشنایی داشته باشید که در حال حاضر در یکی از کشورهای خارجی زندگی می کند. بسیاری از کشورهای دنیا توسط سیستم پرداخت بین‌المللی محدود نیستند و به راحتی می توانند پرداخت خودشان را انجام بدهند. پس اگر شما هم حساب اعتباری خارجی ندارید، اما آشنایی دارید که در خارج از ایران زندگی می کند، به راحتی می توانید خریدتان را از آمازون انجام بدهید.

راه دوم) استفاده از سایت‌های پرداخت واسط

در حال حاضر سایت‌های پرداخت واسط زیادی فعالیت می‌کنند که خدمات پرداخت ارزی را ارائه می‌دهند. این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید پرداخت دلاری و بین‌المللی خودتان را به کمک سرویس‌هایشان انجام دهید. برای این کار کافیست در یکی از سایت‌های معتبر ثبت‌نام کنید و درخواست‌تان را برای آن‌ها مطرح کنید!

البته برخی از آن‌ها برای پرداخت‌های مختلف یک صفحۀ جداگانه در سایت دارند که هزینۀ آن مشخص شده است و به راحتی می توانید مبلغ دلاری را وارد کنید تا به شما مبلغ ریالی نمایش داده شود. استفاده از این راهکار هم بد نیست اما راه بهتر و راحت‌تری هم وجود دارد!

راه سوم) استفاده از گیفت کارت آمازون موبوگیفت

بهترین راهکار برای افرادی که قصد خرید از سایت آمازون را دارند، خرید گیفت کارت آمازون است. در موبوگیفت شما می توانید گیفت کارت آمازون را با مبالغ مختلفی ببینید و متناسب با مبلغ محصول موردنظرتان، یکی از آن‌ها را خریداری کنید. این گیفت کارت دقیقاً نقش کارت مجازی را دارد، با این تفاوت که شما به‌جای واردکردن اطلاعات حساب بانکی‌تان تنها کافیست یک کد را وارد کنید. سپس مبلغ آن محصول از کارت شما کم می شود. در ادامه به آموزش تصویری خرید محصول از آمازون با گیفت کارت موبوگیفت می‌پردازیم.

نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون

اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، این است که آی‌پی شما خارج باشد! زیرا در غیر این صورت ممکن است گیفت کارت شما مسدود شود و هیچ راه برگشتی هم برای آن وجود ندارد.

 

186622_792 (1)

 

اولین قدم برای خرید از آمازون، ثبت‌نام یا ورود به این سایت است.

 

69511

 

در مرحلۀ بعد باید وارد بخش اکانت خودتان شوید و بر روی Your Account کلیک کنید.

 

5_1

 

سپس کافیست روی Gift Cards کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات آن را وارد کنید.

 

2765410

 

در مرحلۀ پایانی کافیست روی Redeem a Gift Card کلیک کنید و کد مربوط به گیفت کارت آمازون خودتان را وارد کنید. (کارشناسان موبوگیفت این کد را برایتان پیامک یا ایمیل می‌کنند.)

خرید گیفت کارت آمازون در کمتر از 5 دقیقه از موبوگیفت

شما می‌توانید گیفت کارت آمازون را در هر مبلغی که نیاز دارید از موبوگیفت تهیه کنید و آن را به‌صورت آنی و در کمتر از 5 دقیقه تحویل بگیرید.

به‌غیراز گیفت کارت آمازون انواع دیگر گیفت کارت هم در موبوگیفت موجود است و در قیمت‌های متنوعی ارائه می‌شود. مثلاً اگر اهل گیم هستید می‌توانید خیلی راحت گیفت کارت ایکس باکس یا پلی استیشن را از این سایت تهیه کنید و بازی‌های موردعلاقه خودتان را از فروشگاه این دو برند بزرگ خریداری کنید. لازم است بگوییم که تیم پشتیبانی موبوگیفت در همۀ مراحل در کنار شما هستند تا اگر مشکلی پیش آمد، آن را در مدت زمان کوتاهی رفع کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied