شمانیوز
شما نیوز

قدردانی از غلامحسین مظفری در سازمان منطقه آزاد کیش

جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از اقدامات ارزشمند غلامحسین مظفری مدیرعامل پیشین سازمان در دوره مدیریتی وی قدردانی کرد

قدردانی از غلامحسین مظفری در سازمان منطقه آزاد کیش

سه شنبه 12 اسفند جعفر آهنگران در جلسه پاسداشت از زحمات و تلاش های غلامحسین مظفری در مدت تصدی مسئولیت این سازمان بر اقدامات ارزشمند وی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، عمرانی و گردشگری جزیره کیش اشاره داشت و گفت: با استمرار منش مدیریتی مدبرانه مدیرعامل پیشین سازمان، تکریم هموطنان و حمایت از منافع ساکنان و سرمایه گذران این منطقه با جدیت تمام ادامه خواهد داشت.

آهنگران در ادامه تصریح کرد: ادامه راه و شیوه مدیریت غلامحسین مظفری می تواند کارنامه درخشانی در حوزه فعالیت های کاری ما در این منطقه به ثبت برساند.

وی مبنای توسعه و پیشرفت جزیره کیش را اقدامات موثر و کارآمد در حوزه های مختلف این منطقه برشمرد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با بیان این که اقدامات موثری در سطح جزیره کیش آغاز شده است گفت: با اراده و همت سازمان منطقه آزاد کیش و تمام دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه، بخشی از طرح هایی که در دستور کار قرار داشت به ثمر رسیده که برخی از آنها می تواند به عنوان یک الگوی موثر در سطح کشور مطرح شود.

مظفری با تاکید بر این که اقدامات انجام شده در سطح جزیر کیش موجب توانمند سازی مجموعه سازمان شده است اظهار داشت: تمام مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش با پذیرش مسئولیت و تعهد به وظایف محوله خود در مسیر توسعه و پیشرفت جزیره کیش تلاش می کنند.

وی خاطر نشان کرد: استمرار تحقق طرح های ارزشمند در سطح جزیره کیش می تواند موجب تحولات بزرگی در حوزه های مختلف این منطقه شود.

غلامحسین مظفری اهتمام به اولویت های سازمان در راستای پیشرفت و توسعه طرح های اجرایی را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: بی تردید طرح های در دست اقدام سازمان با جدیت بیشتری تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می شود.

مظفری "عزت، آرامش و در کنار مردم بودن" را یکی از سرمایه های اصلی در حوزه مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و افزود: با رها کردن و بی توجهی به وابستگی ها و تعلقات دنیوی ضمن این که می توانیم در کارهای خود موفق عمل کنیم سبب ایجاد آرامش اجتماعی نیز خواهیم شد.

وی با اشاره به شرایط اعمال تحریم ها و وضعیت سخت اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور اظهار داشت: با ایجاد یک فضای صمیمی کاری و هم افزایی میان تمام دستگاه های اجرایی به این باور رسیدیم که مشکلات پیش رو بیشتر از گذشته حل شدنی است.

مظفری در پایان سخنان خود توصیه کرد با ترسیم یک مسیر ایده آل و بهره مندی از روش مدیریتی جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش می توانیم گام های موثری در این منطقه برداریم.

شایان ذکر است در این جلسه سیدمحمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت های تابعه حضور داشتند.

 

 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied