شمانیوز
شما نیوز

5 کامیون اقلام خوراکی و بهداشتی اهدا شد؛ بانک ملت؛ یاور مردم زلزله زده سی سخت در روزهای سخت زمستان

بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، 5 کامیون اقلام خوراکی و بهداشتی را به مردم زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

5 کامیون اقلام خوراکی و بهداشتی اهدا شد؛ بانک ملت؛ یاور مردم زلزله زده سی سخت در روزهای سخت زمستان

اقلام اهدایی با حضور مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل به نمایندگی از دکتر بیگدلی مدیرعامل این بانک و با استقبال حجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد و حمید پناهی فرماندار سی سخت،  به فرمانداری این شهرستان تحویل داده شد.

بر اساس این گزارش، اقلام اهدایی بانک ملت شامل چادر و زیرانداز، برنج، چای، روغن، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، قند، شکر در 5 کامیون برای توزیع بین مردم زلزله زده سی سخت، ارسال شده است.

بر این اساس، در مراسم اهدای این اقلام، مسعود اصلان آبادی مدیر امور ناحیه چهار و سعید ایمانی مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسوولان این مدیریت نیز حضور داشتند.

بانک ملت پیش از این نیز و با هدف ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، نسبت به ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل زده و زلزله زده در استان های لرستان، گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و ...  اقدام کرده بود.

این گزارش حاکی است، زلزله ای به بزرگای 5.6 ریشتر، ساعت 10 شب چهارشنبه 29 بهمن ماه سال جاری، شهرستان سی سخت را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و خسارات زیادی را به این شهرستان وارد کرد.

 

روابط عمومی بانک ملت

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied