شمانیوز
شما نیوز

معاون فنی بیمه تجارت‌نو؛

حمایت همه جانبه تجارت‌نو از سازمان‌های بزرگ با طرح وام بیمه

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو گفت که، بیمه تجارت‌نو به‌عنوان یکی از شرکت‌های نوگرای صنعت بیمه خود را متعهد به ارائه طرح‌های نوآورانه درجهت حمایت از صنایع تولیدی و مولد می‌داند که بر همین اساس،«طرح وام بیمه سازمانی» تهیه و ارایه شده است.



حمایت همه جانبه تجارت‌نو از سازمان‌های بزرگ با طرح وام بیمه

سید کاظم ملکوتی، درخصوص جزئیات بیشتر  اظهار داشت: درطرح “وام بیمه سازمانی” برای پوشش بیمه اموال و دارایی‌های واحدهای صنعتی و مولد، حداکثر تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال  تسهیلات با معرفی شرکت بیمه تجارت‌نو، برای انواع رشته‌های بیمه‌ای از طرف بانک به بیمه‌گذاران پرداخت می‌شود.

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، افزود: طرح “وام بیمه سازمانی” با اتکا به نظرات کارشناسی برای اجرا در واحدهای صنعتی متوسط و بزرگ که پرداخت حق‌بیمه‌های سالیانه آنها به صورت اقساط، مزیت مالی قابل‌توجهی دارد، ارائه شده است.

به گفته وی، در این امکان معادل میزان حق‌بیمه به وام‌گیرنده/ بیمه‌گذار، تسهیلات پرداخت و ضمن دریافت پوشش بیمه‌ای، اقساط تسهیلات دریافتی به تدریج در طول دوره پوشش و با سود اندک بازپرداخت می‌شود.

ملکوتی اظهار داشت: دریافت حق‌بیمه در قالب تسهیلات و پرداخت با کارمزد اندک و به صورت بلندمدت مشوق مهمی برای بیمه‌گذاران بزرگ است تا اموال خود را به ارزش واقعی بیمه کنند.

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو،کاهش مطالبات بیمه‌گذاران بزرگ را از جمله نتایج مورد انتظار طرح وام بیمه سازمانی اعلام کرد و اذعان داشت: این امیدواری وجود دارد که با ارائه طرح وام بیمه سازمانی، همچنین رضایت‌مندی میان بیمه‌گذاران در زمان ایفای تعهدات شرکت‌های بیمه به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

ملکوتی درجمع بندی طرح وام بیمه سازمانی، گفت که، پرداخت حق بیمه به صورت اقساط بلندمدت، در کنار کمک مالی و فنی به بیمه‌گذاران برای تهیه پوشش کامل بیمه دارایی‌ها و اموال دو ویژگی اصلی این طرح  است.

 

روابط عمومی بیمه تجارت‌نو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied