شمانیوز
شما نیوز

۲۰ میلیارد ریال بعنوان پیش پرداخت خرید دستگاه MRI توسط سازمان منطقه آزاد ماکو پرداخت شد

با مساعدت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، در راستای تامین دستگاه MRI برای بیمارستان تخصصی فجر منطقه آزاد ماکو مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت برای خرید دستگاه پیشرفته ام ار آی پرداخت شد.

۲۰ میلیارد ریال بعنوان پیش پرداخت خرید دستگاه MRI توسط سازمان منطقه آزاد ماکو پرداخت شد

پس از نیازسنجی های صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد ماکو، پیشنهاد تجهیز بیمارستان فجر ماکو به دستگاه ام آر آی از طرف مدیرعامل سازمان ارائه و در راستای تسریع در تهیه دستگاه ام آر آی، محمدرضا عبدالرحیمی در آذرماه سال جاری طی نامه ای به وزیر بهداشت ضمن اعلام نیازهای بهداشتی منطقه، پیشنهاد خرید دستگاه ام آر آی به صورت مشارکتی را اعلام کرد.

پس از تقدیر وزیر بهداشت از پیشنهاد سازمان منطقه آزاد ماکو و ابلاغ نامه خرید دستگاه ام آرآی، قرارداد خرید این دستگاه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو تهیه و تنظیم و به مرحله اجرا رسید. طبق قرارداد تنظیمی، ۲۰ میلیارد ریال بعنوان پیش پرداخت خرید یک دستگاه MRI برای بیمارستان فجر ماکو از طرف سازمان منطقه آزاد ماکو پرداخت شد.

مجهز شدن بیماستان فجر ماکو به دستگاه MRI،در ارتقای سطح درمان منطقه، جلب رضایتمندی و کاهش خطرات و هزینه های جانی و مالی شهروندان، جلوگیری از اعزام بیماران منطقه به شهرهای اطراف و تسریع در روند درمان بیماران شمال استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ام آر آی یا روش تصویربرداری با تشدید مغناطیس (Magnetic Resonance Imaging ) یکی از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است که با استفاده از این روش می توان تصویر بافت های درونی بدن را دید و از آن طریق مشکلات و بیماری های اعضای بدن را تشخیص داد.

با توجه به پذیرش بیماران مغز و اعصاب و مصدومان حوادث و تصادفات در بیمارستان فجر ماکو، ایجاد بخش ام آر آی در این بیمارستان بسیار ضروری می باشد.

 


گروه تولیدات رسانه منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied