شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم؛

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تجربه کافی برخوردار است

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با توجه به اینکه چندسال متوالی اعضای ثابتی داشته است از تجربه کافی برای برنامه ریزی سفر برخوردار است.

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تجربه کافی برخوردار است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی ادامه داد: در بدو ورود به قشم تغییرات محسوسی در نوع برخورد با گردشگران، مسیر تردد، خلوت بودن مسیر و بسیاری از مولفه های دیگر دیده می‌شود که این امر جز با کسب تجربه فعالیت در این ستاد ممکن نیست.

وی اضافه کرد: تجهیز و اتصال چشمه های سرویس بهداشتی در پارک ها و کمپ های گردشگری به آب و فاضلاب شهری و سایر اقدامات صورت گرفته جهت ارائه خدمات شایسته به گردشگران و ساکنان، نشان از فعالیت بلندمدت و با برنامه هدفمند توسط سازمان منطقه آزاد قشم دارد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هر گردشگری که بیش از 2 تا سه سال به قشم سفر نکرده باشد، از لحظه ورود با تغییرات چشمگیر این جزیره مواجه می شود.

فرشچی در پایان از زحمات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تقدیر کرد و اظهار داشت: منطقه آزاد قشم مسئولیت اجتماعی خود را تا آنجا که ممکن است در  تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به انجام خواهد رساند و از گردشگران تقاضا دارد با رعایت نکات بهداشتی به سلامتی خود و مردم  شریف جزیره زیبای قشم یاری رسانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied