شمانیوز
شما نیوز

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم:

1650 واحد تجاری در مجتمع بزرگ معراج قشم به بهره برداری رسید

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با افتتاح مجتمع تجاری معراج قشم که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با نظارت و هدایت این معاونت ساخته شده است، افزون بر یک هزار و 650واحد تجاری با زیربنایی بالغ بر 73هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

1650 واحد تجاری در مجتمع بزرگ معراج قشم به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم محرم بهاروند ساخت این مجتمع بزرگ را نقطه عطفی در همکاری و تعامل سازمان با بخش خصوصی در حوزه ساخت و ساز و شهرسازی خواند و گفت: در آیین افتتاح سراسری 12 طرح شاخص اقتصادی قشم که از طریق ویدیو کنفرانس روز پنجشنبه توسط رییس جمهوری انجام شد، فاز اول این مجتمع عظیم شامل طبقه هم کف با 600واحد، طبقه اول با 550 واحد و طبقه دوم با 500 واحد تجاری به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در طبقه دوم این مجتمع، مجموعه شهربازی نیز به مساحت دو هزار و 400مترمربع پیش بینی شده است، تصریح کرد: ایجاد پارکینگی با ظرفیت 800 خودرو در زیرزمین این مجتمع  و اختصاص یک طبقه هم برای رستوران‌ها از مشخصات دیگر این طرح بزرگ اقتصادی است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم مجموع کل زیربنای این مجتمع عظیم را 147 هزارمترمربع اعلام کرد و یادآور شد:  برای این مجتمع که درهشت طبقه با هدف افزایش سرانه فضای تجاری، اقامتی و تفریحی شهر قشم ساخته می شود، افزون بر 17هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

بهاروند تامین همه زیرساخت های لازم این مجتمع را نیز نتیجه همکاری و تعامل بین سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی خواند و گفت: معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم براساس وظایف سازمانی و منطبق با سیاست های ابلاغی، از بخش خصوصی درعرصه ساخت و ساز برای رونق تجارت در منطقه آزاد قشم حمایت می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied