شمانیوز
شما نیوز

رعایت کامل ضوابط بهداشتی در مبادی ورودی کیش

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از رضایت مسافران و گردشگران نوروزی برای کنترل های جدی بهداشتی در بنادر چارک، کیش و فرودگاه خبر داد.

رعایت کامل ضوابط بهداشتی در مبادی ورودی کیش

علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بر تشدید نظارت ها در بنادر چارک، کیش و سالن فرودگاه همچنین افزایش تعداد ناظران در این حوزه اشاره کرد.

وی افزود: نظارت‌ و بازدید های ناظران مرکز بهداشت، بازرسی، فرودگاه و شرکت های هواپیمایی در شرایط شیوع کرونا و حضور گردشگران کیش همچنان با جدیت تمام استمرار دارد و در مبادی ورودی هیچگونه تخلفی گزارش نشده است.

وی استفاده از ماسک توسط مسافر و کارکنان فرودگاه ، ضدعفونی مستمر سرویس‌های بهداشتی، گندزدایی چرخ دستی و بار مسافر و همچنین کاهش مدت زمان تحویل بار از ۲۰دقیقه به ده دقیقه در نود درصد پروازها که باعث کاهش ایستایی مسافر در ترمینال ها می‌شود را از جمله تمهیدات شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش برای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا برشمرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش اعمال محدودیت‌ها به ویژه در مسیر دریایی و ممنوعیت ورود خودرو، قانون استفاده ظرفیت ۶۰درصدی شناور، پرواز و منوط بودن ورود مسافر دریایی به احراز سکونت، تب‌سنجی اتوماتیک با دوربین‌های حرارت‌سنج در مبادی ورودی را از دیگر اقدامات این شرکت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

عرب تصریح کرد: در مدت اخیر هیچ گزارشی از مراکز تحت نظارت این شرکت گزارش نشده و کوتاهی‌های احتمالی با تذکرات شفاهی رفع شده‌اند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied