شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون حامی اصلی کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی

هفتمین کنفرانس مهندسی مالی و بیم سنجی با حمایت شرکت بیمه تعاون برگزار خواهد شد.

بیمه تعاون حامی اصلی کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی

مریم سلماسی، مدیر ریسک و تعالی شرکت بیمه تعاون با اعلام این مطلب اظهار کرد: کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی، برای هفتمین سال متوالی از سوی پژوهشگاه دانش های بنیادی (مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: شرکت بیمه تعاون نیز با هدف اعتلای دانش اکچوئری (بیم سنجی)، مدیریت ریسک و مهندسی مالی و تعامل بیش از پیش فضای دانشگاه با صنعت به عنوان حامی اصلی و تنها حامی بیمه‌ای این کنفرانس حضور خواهد داشت.

سلماسی ادامه داد: حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون و هیربد آسا، استاد مدرسه بازرگانی کنت انگلستان اعضای شورای سیاستگذاری این کنفرانس را تشکیل داده و سید محمد مهدی کاظمی، استاد دانشگاه خوارزمی، مریم سلماسی، مدیر ریسک بیمه تعاون و محسن راهپیما، معاون اجرایی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس هستند.

مدیر ریسک و تعالی شرکت بیمه تعاون اضافه کرد: این کنفرانس در مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و محورهای آن عبارتند از: بیمه‌های پارامتریک و مبتنی بر شاخص؛ اکچوئری بیمه‌های زندگی و غیرزندگی؛ مشتقات و اوراق بهادار مالی و بیمه‌ای، بورس، فرابورس، مدیریت سبد سرمایه و ثروت؛ طراحی ابزارهای مدیریت ریسک فاجعه بار؛ روش‌های کمی برای مدیریت ریسک در موسسات مالی؛ کاربرد فناوری‌های نوین (فین تک، اینشورتک، زنجیره بلوکی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و …) و دبیرخانه این کنفرانس به زودی آماده دریافت مقالات از پژوهشگران خواهد بود.

وی هم‌چنین گفت: هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی توسط پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه شده و مقالات از این طریق قابل دسترس خواهد بود.

سلماسی افزود: با توجه به اینکه این کنفرانس احتمالاً به صورت مجازی برگزار خواهد شد برای تشویق مخاطبان و ایجاد آمادگی در مخاطبان و برگزارکنندگان، ۴ پیش رویداد از سوی با موضوعات «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» با مدیریت هیربد آسا، «اکچوئری، بیمه های زندگی و غیرزندگی» با مدیریت امیرتیمور پاینده، «بیمه های پارامتریک و بیمه‌های مبتنی بر شاخص» با مدیریت یونس مظلومی و «مشتقات و اوراق بهادار مرتبط با بیمه» با مدیریت مریم یاراحمدی از اردیبهشت تا تیرماه سال ۱۴۰۰ و به صورت آنلاین و بعضاً با حضور اساتید بین المللی به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. در این پیش رویدادها سعی خواهد شد مسائل روز طرح شده و نتایج برخی از آخرین تحقیقات و تجربیات با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود.

اولین پیش رویداد ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ با موضوع «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» و با همکاری دانشگاه Kent انگلستان برگزار می شود که طرق ثبت نام در آن به زودی اعلام عمومی خواهد شد.

قابل توجه است که مدیر ریسک و تعالی بیمه تعاون از تمام کارشناسان و متخصصان بیمه برای حضور پژوهشی در این کنفرانس و پیش رویدادها و تقویت جایگاه علمی آن دعوت کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied