شمانیوز
شما نیوز

دربازدید جعفر آهنگران از شرکت بنادر و فرودگاه های کیش عنوان شد:

تسریع روند توسعه فرودگاه و بندرگاه کیش به عنوان مهم ترین زیرساخت های رونق اقتصادی منطقه

جعفرآهنگران در بازدید از شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش بر تسریع طرح های توسعه ای فرودگاه و بندرگاه کیش با هدف کیفی سازی وارتقاء سطح خدمات تاکید کرد.

تسریع روند توسعه فرودگاه و بندرگاه کیش به عنوان مهم ترین زیرساخت های رونق اقتصادی منطقه

جعفر آهنگران در بازدید از شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، ضمن آشنایی بیشتر با روند فعالیت بخش های مختلف  با مسئولان این شرکت نیز دیدارو گفتگو کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید، فرودگاه و بندرگاه کیش را مهم ترین زیرساخت های رونق اقتصادی و رشد صنعت گردشگری درمنطقه برشمرد و تصریح کرد: اجرای طرح های توسعه ای در مبادی ورودی جزیره کیش از اولویت های مهم سازمان است که  تاثیر بسزایی در رونق فعالیت سایر بخش ها ازجمله گردشگری دارد.

آهنگران با اشاره به ضرورت کیفی سازی خدمات درمنطقه آزاد کیش اظهارداشت: برای رشد و توسعه نباید به شرایط مناسب فعلی اکتفا کرد بلکه باید همواره برای بهبود و ارتقاء کمی و کیفی خدمات و فعالیت ها تلاش کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش کند بودن برخی فرایند های اداری را مانعی درجهت اجرای موفق برنامه های راهبردی سازمان عنوان کرد و بر ضرورت تسریع فرایندهای تخصیص اعتبارات عمرانی در بندر و فرودگاه کیش تاکید کرد.

وی با تقدیر اززحمات کارکنان و مسئولان فرودگاه بین المللی و بندرگاه کیش در تعطیلات نوروز و همچنین انسجام و همدلی کارکنان و مسئولان این شرکت گفت :ارائه خدمات با کیفیت ، جلب رضایتمندی گردشگران و مسافران و حفظ برند جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور، درکنار رعایت ضوابط بهداشتی و تلاش برای مقابله با کرونا، کار دشواری بود که شما به لطف خداوند و تلاش مسئولانه خود به خوبی از عهده آن برآمدید.

آهنگران همچنین ازمسئولان شرکت توسعه و مدیریت بنادر وفرودگاه های کیش خواست تا درتدوین برنامه های راهبردی و طرح های آتی این شرکت همواره افق های دورتری را مد نظر داشته و بانگاهی آینده نگرانه برای توسعه زیر ساخت های جزیره کیش برنامه ریزی کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش درپایان این جلسه با بیان اینکه نشست شورای معاونان این سازمان هفته آینده در محل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش برگزار می شود ابراز امیدواری کرد با هم افزایی و تقویت تعاملات بین سازمانی روند توسعه زیرساخت های حمل و نقل درجزیره کیش تسریع شود.

علی عرب مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه های کیش نیز در این نشست از اتمام سه طرح عمرانی در بندر و فرودگاه کیش در روزهای پایانی سال گذشته خبر داد و گفت: ساختمان پلیس فرودگاه ، بهینه سازی مجموعه انبارها و ساختمان گمرک کیش سه طرح مهمی بودند که با هدف تکمیل زیرساخت ها و ارتقاء خدمات در بندر و فرودگاه کیش اجرایی شد.

وی همچنین از اجرای کامل 5 طرح عمرانی و توسعه ای از جمله باند جنوبی فرودگاه ، ساختمان امنیت پرواز، سیستم اعلام و اطفاء حریق پیشرفته بندرگاه و ایزولاسیون سقف فرودگاه در بندرتجاری و فرودگاه بین المللی کیش تا پایان خرداد خبر داد.

اجرای دقیق طرح های توسعه ای باهدف ایجاد درآمد پایدار، استفاده ازنرم افزارهای پیشرفته درسیستم اتوماسیون فرودگاه و بندرگاه کیش با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش سودآوری ،افزایش بهره وری فضاهای موجود در بندرو فرودگاه ،مکانیزه کردن 95 درصد فعالیت ها درمبادی ورودی کیش ، هوشمندسازی خدمات و راهکارها و برنامه های آتی بخش های مختلف از دیگر مواردی بود که مسئولان شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در این نشست مطرح کردند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied