شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خبر داد؛

عرضه بیش از 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از عرضه بیش از 40 هزار عنوان کتاب در حوزه های دینی، قرآنی و دفاع مقدس در قالب برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم در اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

عرضه بیش از 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

علیرضا کمساری با بیان این مطلب، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 11 اردیبهشت به مدت 10 روز برای علاقه مندان به صورت مجازی قابل دسترسی خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت موجود در کشور در اثر شیوع بیماری کرونا در کشور، نمایشگاه امسال با شرایطی مشابه نمایشگاه کتاب در بستر فضای مجازی و در دو بخش محتوایی و فروشگاهی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: در این دوره از نمایشگاه قرآن کریم، امکان عرضه و فروش کتب مربوط به حوزه دین و دفاع مقدس که توسط ناشران دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال های 92 تا پایان اسفندماه 99 به چاپ رسیده، فراهم شده است.

به گفته کمساری؛ در این نمایشگاه بیش از 40 هزار عنوان کتاب در حوزه های مختلف دینی، قرآنی و دفاع مقدس با 20 درصد تخفیف از سوی ناشران برای استفاده علاقه مندان عرضه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان مجری بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن کریم میزبان علاقه مندان خواهد بود و مخاطبان این نمایشگاه می توانند از تاریخ 11 لغایت 20 اردیبهشت ماه جاری به مدت 10 روز به صورت مجازی منابع مکتوب مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied