شمانیوز
شما نیوز

همه چیز در مورد ارز دیجیتال تومو

ارز دیجیتال تومو از وسوسه انگیز ترین ارز ها برای سرمایه گذاری است که سوالات زیادی در ذهن سرمایه گذاران و فعالان حوزه ارز دیجیتال به وجود آورده است .

همه چیز در مورد ارز دیجیتال تومو

به گزارش شمانیوز : ارز دیجیتال چند وقتی است از بازار های پرهیجان و سودده برای فعالان این عرصه است . ارز های دیجیتال از وسوسه انگیز ترین بازار ها است . در ادامه به بررسی یک ارز دیجیتال جدید و پشتوانه آن می پردازیم . آیا تومو می تواند سودده باشد ؟

 

 

ارز دیجیتال تومو بخریم یا نخریم؟

در بازار ارزهای دیجیتال ارزهای زیادی وجود دارند که به عقیده کارشناسان بسیاری از این ارزها بدون پشتوانه و برای کلاهبرداری ساخته شدند. امروز به بررسی و تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال تومو می‌پردازیم.

 

  بازار ارزهای دیجیتال یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری است،اما نمی‌توان روی هر ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری نمود.هر ارز دیجیتال یک راه‌حل مالی برای تسهیل نمودن فرایند مبادله در بازارهای جهانی است و حدود ۴۰ درصد این پروژه‌های مالی به هدف خود نمی‌رسند و در میانه راه اعلام شکست می‌کنند و حتی از آن بدتر بسیاری از پروژه‌های مالی جهت کلاهبرداری وارد بازار می‌شوند.

 

گروه تحلیلی حسین مریدسادات، مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی در رابطه با ارز دیجیتال تومو برای تجارت‌نیوز نوشت: هدف این ارز دیجیتال تبدیل شدن به نیروی رهبری و پیشرو در ساخت اینترنت ارز و زیرساخت آن است. تلاش می‌کند تا یک سیستم اقتصادی جایگزین و مقیاس‌پذیر بسازد که دارای امنیت، شفافیت، کارایی و جامعیت بیشتر باشد.

 

تومو چین یک راه حل جدید  برای مسئله مقیاس‌پذیری با بلاک‌چین اتریوم و سایر بلاک‌چین‌های کنونی است. تومو‌چین بر یک سیستم دارای ۱۵۰ نود اصلی با هزینه کارمزد نزدیک به صفر و زمان تایید معاملات ۲ ثانیه است. امنیت، پایداری و نوین‌ترین زنجیره با اتکا به بروزترین فناوری‌ها از جمله تایید دو مرتبه‌ای، سهامداری با قراردادهای هوشمند و فرآیندهای رندوم‌سازی صحیح در این شبکه تضمین شده است. تومو‌چین تمامی معاملات توکن تحت قراردادهای هوشمند، پروتوکل‌ها و زنجیره‌های اتمیک سازگار با ای‌وی‌ام را پوشش می‌دهد.

 

فناوری‌های مقیاس‌پذیری جدید مانند تقسیم اطلاعات میان نودها، موازی سازی ای‌وی‌ام، نسل زنجیره خصوصی، مجتمع‌سازی سخت‌افزار به طور مداوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در ارتباط و همکاری با معماری نودهای اصلی تومو چین قرار خواهد گرفت که یک بلاک چینِ قرارداد هوشمند عمومی و مقیاس پذیر ایده‌آل برای کابری‌های غیر متمرکز، تعیین و معرفی توکن و اجماع توکن برای تجارت‌های کوچک و بزرگ خواهد بود.

 

بلاک چین‌های موجود مورد استفاده توسط رمزارزهای بزرگ همچون بیت‌کوین و اتریوم برای مدیریت حجم بالای معاملات به خوبی مقیاس‌گذاری نشده‌اند؛ برای مثال این دو بلاک‌چین در حدود ۱۰ تراکنش در ثانیه را مدیریت می‌کنند. این میزان کم پردازش با توان بالا در به تملک گرفتن این رمزارزها مقاومت می‌کند.

 

مدت زمان ۱۰ دقیقه‌ای هر بلاک بیت‌کوین به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از تاخیر شبکه است. از سوی دیگر، یک بلاک بیت‌کوین برای تایید شدن نیاز دارد تا ۵ بلاک دیگر پس از آن تشکیل شود؛ در نتیجه برای اینکه یک تراکنش تایید شود حدودا یک ساعت زمان لازم است.

 

 

بهترین جایگزین بایننس برای ایرانیان

در حالیکه اتریوم مدت زمان کمتری برای  تشکیل هر بلاک صرف می‌کند، متوسط زمان تایید همچنان بالا است، در حدود ۱۳ دقیقه. این صرف مدت زمان بالا در این شبکه‌ها مانع دسترسی و انجام بسیاری از کاربردهای مهم می‌شود.

مسئله تولید شدن شاخه موجب مصرف انرژی و زمان شده و برای انواع حمله و نفوذ اینترنتی نقاط ضعف بالقوه در شبکه ایجاد می‌کند.

با در نظرگیری این موضوع هدف نهایی تحقیق و تلاش ارائه پروتکل جامعی است با تمرکز بر استراتژی‌های کلیدی همچون: اعتباردهی مجدد جهت افزایش امنیت و جلوگیری از ایجاد شاخه، رندوم سازی برای تضمین عادلانه بودن تولید بلاک و جلوگیری از حملات از طریق اتصال به شبکه و سرعت تایید بالا و نقاط کنترل و بررسی کافی برای نهایی سازی و زیرسازی مجدد

 

همکاری تومو چین و شبکه paid

پید و توموچین بر روی تولید یک توکن پیچیده (توکن پید با ارزش تومو) با یکدیگر همکاری می‌کنند. این توکن با قرارگیری روی شبکه تومو به جای اتریوم که هزینه کارمزد بالاتری را اعمال می‌کند، هزینه‌های مازاد برای کاربران پید را حذف خواهد کرد. هزینه‌های مازاد با پیچیدگی محاسباتی معاملات افزایش پیدا می‌کند و موجب می‌شود تا قراردادهای هوشمند گران‌تر و پر هزینه‌تر باشند. کاربران شبکه اتریوم با ظهور اتریوم ۲ با هزینه‌های کارمزد بالاتری رو‌به‌رو شدند. روی شبکه تومو، کاربران پید بدون پرداختن هزینه‌های بالا از ویژگی‌های چندگانه قراردادهای هوشمند برخوردار می‌گردند.

 

همکاری پید و تومو راه دیگری است که پید از آن طریق راه حل‌های مقرون به صرفه و قوی برای همه ارائه می‌کند.

 

 

مهم ترین و بروزترین اخبار بازار ارز دیجیتال را در صفحه مربوط به آن در پایگاه خبری شمانیوز بخوانید ..... 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied