شمانیوز
شما نیوز

راه های ارتباط با پشتیبانی دیجی کالا جهت پیگیری سفارش

مشتریان دیجی‌کالا نظرات متفاوتی درباره پشتیبانی این فروشگاه دارند. اگر گشتی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بزنیم، از مثبت‌ترین نظرات که باعث ادامه خرید از دیجی‌کالا شده تا منفی‌ترین انتقادها را درباره مرکز خدمات مشتریان دیجی‌کالا می‌خوانیم.

راه های ارتباط با پشتیبانی دیجی کالا جهت پیگیری سفارش

به گزارش شمانیوز ؛ مشتریان دیجی‌کالا نظرات متفاوتی درباره پشتیبانی این فروشگاه دارند. اگر گشتی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بزنیم، از مثبت‌ترین نظرات که باعث ادامه خرید از دیجی‌کالا شده تا منفی‌ترین انتقادها را درباره مرکز خدمات مشتریاندیجی‌کالا می‌خوانیم.

 

فروشگاه دیجی‌کالا روزانه بیش از ۳۰۰ هزار سفارش خرید دارد و بازدید ماهیانه آن به ۲۶ میلیون بازدید یکتا می‌رسد. هر روز نزدیک به ۱۵۰۰ مشتری جدید به این فروشگاه افزوده می‌شود و بیش از ۵۱ درصد کاربران پس از یک خرید تبدیل به مشتری وفادار می‌شوند؛ یعنی بین دو خرید خود بیش از ۲ ماه فاصله نمی‌اندازند. ۳۵ درصد از این مشتریان در یک ماه حداقل یک بار از دیجی‌کالا خرید دارند؛ چرا؟

 

*برای پیگیری یا سوال درباره سفارش و ارسال پیام در فرم زیر کلیک کنید*

 

"فرم"

 

*شماره تماس پشتیبانی دیجی کالا*
 

برای پیگیری کالاهایی که با کارت گارانتی دیجی کالا به فروش می رسند با شماره ۶۱۹۳۰۰۱۰−۰۲۱ تماس بگیرید

 

جالب است بدانید بسیاری از آن‌ها خدمات پشتیبانی و گارانتی دیجی‌کالا و اطمینان از خریدی سالم و راحت را علت تکرار خریدهای خود می‌دانند. این کاربران می‌گوید با اطمینان از دیجی‌کالا خرید می‌کنند؛ چون می‌توانند سریعا با پشتیبانی تماس بگیرند و مشکل سفارش و محصول را گزارش دهند. سیستم مرجوعی و بازگشت پول اولیه به همراه هدیه جبرانی، بی‌دردسر است و برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین دیگر در ایران، دیجی‌کالا در طول کل شبانه‌روز و ایام تعطیل در دسترس مردم است.

 

در کنار برخی گلایه‌ها از خدمات پشتیبانی دیجی‌کالا، هزاران توییت و پست و نظر هم در شبکه‌های اجتماعی درباره پاسخگویی به موقع و سریع تیم پشتیبانیدیجی‌کالا منتشر شده است. کاربرانی که تجربه یک خرید موفق در این فروشگاه را دارند، افراد دیگر را هم تشویق به خرید هر چیزی از دیجی‌کالا می‌کنند و بهترین دلیل برای این دعوت را اطمینان و تضمین برای مرجوعی کالا در صورت نارضایتی و پاسخگویی فروشنده می‌دانند.

 

دیجی‌کالا به طور پیوسته در حال افزایش کیفیت خدمات خود برای بالا بردن سطح رضایت مشتریان است. افزایش نظارت‌ها و کنترل‌های این شرکت بر عدم فروش کالاهای غیراصل و تقلبی یا کیفیت پایین اجناس و همین‌طور ارسال به موقع و بدون مشکل، می‌تواند کاهش تماس‌ها با پشتیبانی و انتقادات کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد که به طور مستقیم روی کیفیت کار تیم پشتیبانی نیز تأثیرگذار است.

 

بیش از ۳ میلیون کالا روی مارکت‌پلیس دیجی‌کالا عرضه شده است و بیش از ۱۰۰ هزار فروشنده روی این پلتفرم همکاری می‌کنند. از کوچکترین کسب‌وکارهای خانگی تا بزرگترین برندهای ایرانی و خارجی، کالا و محصولات خود را روی فروشگاه دیجی‌کالا عرضه کردند و اطمینان دارند محصولشان با بالاترین کیفیت و خدمات پشتیبانی عرضه خواهد شد. یعنی نه تنها مشتریان دیجی‌کالا، بلکه فروشنده‌ها هم اطمینان دارند کالایشان روی پلتفرمی عرضه می‌شود که همیشه در دسترس و پاسخگو به مشتری است و یک توسعه مشتری‌محور را در دستور کار خود قرار داده است.

 

اگر بخواهیم جمع‌بندی کنیم، باید بگوییم واحد پشتیبانی هر فروشگاه را باید از زوایای مختلف بررسی کرد. در میان هزاران تماس و پیگیری، قطعا چند نارضایتی بروز خواهد کرد اما بزرگ‌نمایی برای یک برخورد نامناسب یا نگرفتن جواب مدنظر، نباید دیگر دستاوردها و خدمات یک مجموعه را زیر سؤال ببرد و باعث یاس و ناامیدی خریداران و البته نیروی انسانی شاغل در تیم پشتیبانی شود.

 

منبع: اتاق خبر دیجی کالا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied