شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام تبریک مدیرعامل و مدیر اداره کار منطقه ویژه اقتصادی لامرد

«احسان انصاری» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و «محمد جابری» مدیر اداره کار و خدمات اشتغال این منطقه در پیامی مشترک، یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر را به کارگران کوشا و زحمتکش در این منطقه تبریک گفتند.

پیام تبریک مدیرعامل و مدیر اداره کار منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش شمانیوز ؛ «احسان انصاری» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و «محمد جابری» مدیر اداره کار و خدمات اشتغال این منطقه در پیامی مشترک، یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر را به کارگران کوشا و زحمتکش در این منطقه تبریک گفتند.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

یازدهم اردیبهشت (اول ماه می میلادی) مصادف با روز جهانی کارگر، عرصه تجلیل و تکریم خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، پویایی و خوداتکایی جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

مشارکت و حضور فراگیر کارگران در فرایند توسعه کشور از جمله ظرفیت‌های مهمی است که زمینه‌ساز تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و حرکت در مسیر عزتمندی ملی است.

در همین راستا در شدیدترین تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا، افتتاح بزرگترین مجتمع تولید آلومینیوم کشور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و قرار گرفتن در مسیر پرشتاب تولید مرهون تلاش جامعه کارگری است. اذعان داریم که مهم‌ترین مانع تولید در این کانون صنعتی طی سال‌های‌ گذشته با ایستادگی و تلاش چشمگیر و اثربخش کارگران مرتفع شده و این روند برغم شرایط خاص کرونایی با جدیت استمرار دارد.

با استعانت از ذات اقدس الهی و حمایت همه جانبه از حقوق کارگر و کارفرما، برای نقش‌آفرینی بیشتر منطقه ویژه اقتصادی لامرد در تقویت اقتصاد ملی چشم‌انداز روشنی ترسیم شده که در کنار پیشبرد زیرساخت‌های منطقه و حمایت از تولید، اهتمام ویژه به بهبود شرایط جامعه کارگری همراه با رشد و بالندگی این منطقه در اولویت قرار دارد.

بدین‌وسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر بویژه شهدای کارگر شهرستان لامرد، روز کارگر را به جامعه شریف و بزرگ کارگری منطقه ویژه اقتصادی لامرد شادباش می‌گوییم. تقارن این روز با شب‌های قدر را به فال نیک می‌گیریم و خاضعانه درخواست داریم تا خدمتگزاران خود را از دعا محروم نفرمایید.

پیروز و پاینده باشید.

احسان انصاری-مدیرعامل

محمد جابری-مدیر اداره کار و خدمات اشتغال

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied