شمانیوز
شما نیوز

در جلسه دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندار و بخشداران شهرستان قشم مطرح شد؛

یکپارچگی کارکردی رکن اصلی تداوم خدمت مسوولان به مردم است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه دیدار با فرماندار و بخشداران شهرستان قشم بر یکپارچگی کارکردی به‌عنوان رکن اصلی خدمت مسوولان به مردم تأکید کرد.

یکپارچگی کارکردی رکن اصلی تداوم خدمت مسوولان به مردم است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور ضمن تأکید بر این مطلب که تأثیرگذاری یک سازمان در ارائه عملکرد مطلوب، ناشی از یکپارچگی کارکردی و هماهنگی بین بخشی و فرابخشی است اظهار داشت: همه ما فرصتی برای کمک به برای اعتلای نظام و خدمت به مردم داریم که باید از آن به‌عنوان کارگزاران این نظام، برای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش ساکنان استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: حضور مسوولان در بازه‌های زمانی متفاوت، گذراست اما مردم ماندگار هستند، بنابراین باید در خدمت به جامعه، سیاست‌گذاری سازمانی و عمران و آبادانی، یکپارچگی کارکردی و عملکردی را حفظ کرد تا توسعه منطقه به‌صورت انسجام‌یافته و متوازن صورت گیرد.

 

این مقام مسوول، کاردر سایه همدلی و تعامل بین نهادها و ارگان‌ها را لازمه تأمین آرامش و انجام کار سازنده برای جامعه دانست و عنوان داشت: همه ما زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باهدف تأمین رفاه مردم و خدمت به جامعه کار می‌کنیم که تنها با همدلی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف می‌توانیم این خدمات را در قالب اثری ماندگار و شایسته برای مردم برجای گذاریم.

 

درویش پور همچنین تأکید کرد: قشم باید به نبض تپنده و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود  و این خواسته با کار تیمی و مشارکت سازمان با سایر نهادها و مردم تحقق پیدا می‌کند.

 

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان، مشارکت مردم در انتخابات پیش رو در حوزه ریاست جمهوری و شوراها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ما آماده همکاری برای برگزاری این رویداد در جزیره هستیم.

 

*تعامل نهادها باعث امیدبخشی به جامعه می‌شود

 

علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم در این جلسه با اشاره به تعاملات خوبی که بین سازمان منطقه آزاد قشم و سایر اداره‌ها حاکم است، بیان داشت: نتیجه این همکاری‌ها، توسعه راه‌های ارتباطی جزیره، ارتقا مبلمان روستایی و مهار بیماری کرونا در این منطقه بوده است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای استحکام‌بخشی بیشتر بین سازمان منطقه آزاد قشم و سایر نهادهای شهرستانی گفت: همه ما از بدنه یک دولت و خدمتگزاران مردم هستیم.

فرماندار شهرستان قشم تأکید کرد: وفاق و همدلی بین مسوولان با ارتقا روحیه امید به جامعه، زمینه مشارکت مردمی را فراهم می‌کند.

گفتنی است، جلسه دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندار، معاونان و بخشداران شهرستان قشم صبح امروز دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه 1400 باهدف توسعه همکاری‌ها بین این دو مجموعه صورت گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied