شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

استخراج بیت کوین توسط اولین مرورگر جهان با ویژگی استخراج رایگان بیت کوین می تواند محل خوبی برای کسب درآمد شما بدون هزینه و پرداخت وجه باشد.

چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

استخراج بیت کوین توسط  اولین مرورگر جهان با ویژگی استخراج رایگان بیت کوین می تواند محل خوبی برای کسب درآمد شما بدون هزینه و پرداخت وجه باشد.

 

شما در این مرورگر بدون نگاه کردن به تماشای فیلم ، چت یا بازی آنلاین ، بیت کوین کسب کنید. همچنین در صورتی که دارای سایت خبری یا شبکه های اجتماعی هستید با قرار دادن لینک کوتاه پست خود در این مرورگر می توانید بیت کوین بدست بیاورید و کسب درآمد کنید.

 

 

قیمت بیت کوین در لحظه ای که این مقاله نوشته می شود نزدیک به 35000 دلار است وپیش بینی می شود به زودی به 100000 دلار و سپس به 200000 دلار برسد وبه نظر میرسد CryptoTab و دیگر برنامه های مشابه می تواند نسخه ای نهایی از توزیع درآمد اینترنت در بین بیش از 7 میلیارد نفر جمعیت جهان باشد!

 

 


استخراج بیت کوین ( نحوه فعالیت، نحوه دریافت پول) کلیک کنید


 

 

شما در این مرور گر علاوه بر کسب درآمد از تمامی مزایا و اکستنشن های گوگل کروم برخوردارید.  به راحتی تمامی پنل مدیریت خود در گوگل کروم را میتوانید به این مرورگر منتقل کنید. از نظر سرچ و دیگر مزایا و ابزار ها مرور کریپتو کپی مرور گرکروم است. با این تفاوت که شما فقط با ورود به این مرورگر میتوانید با توجه به افزایش روز افزون قیمت بیت کوین، درآمد بیت کوینی داشته باشد.

 

از این لینک وارد مرورگر cryptobrowser شده و آن را بارگیری کنید - یک راه حل نوآورانه در حال مرور ، ترکیبی از پیشرفته ترین فن آوری های وب با الگوریتم استخراج داخلی بیت کوین وکسب مستقیم درآمد از اینترنت بدون هیچ واسطه ای. در واقع شما هر وقت وارد اینترنت بشوید درآمد کسب می کنید.

 

 

برای ورود ودانلود مرورگر روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

1

 

 

توجه: پس از دانلود مرورگر و نصب حتما با جیمیل خود وارد حساب کاربری‌تان شوید تا اطلاعات و بیت کوین شما برای همیشه ذخیره شوند.

 

 

مرحله ساده زیر را دنبال کنید:

 

مرورگر را نصب را بارگیری کنید

 

در صورت درخواست ، روی Run یا Save کلیک کنید.

 

اگر Save را انتخاب کرده اید ، برای شروع نصب روی بارگیری دوبار کلیک کنید.

 

مرورگر CryptoTab را شروع کنید

 

پس از نصب ، به شما پیشنهاد می شود با حساب Google خود وارد سیستم شوید تا تنظیمات خود را از جمله نشانک ها ، موارد دلخواه ، سابقه و رمزهای عبور ذخیره شده را از مرورگر فعلی خود وارد کنید یا از مرورگر CryptoTab برای راحتی کار خود به عنوان یک مرورگر پیش فرض استفاده کنید.

 

 

2

 

اسنخراج بیت کوین، قیمت بیت کوین

 

 

 

 

 

آموزش مرورگر CryptoTab

در صفحه مقدار بیت کوین استخراج شده شما را نوشته.

در سمت چپ Mining هم میتوانید سرعت استخراج بیت کوین را تنظیم کنید.

کلمه MAX یعنی تنظیم حداکثر قدرت و OFF یعنی خاموش کردن فرآیند استخراج است.

استخراج بیت کوین تا زمانی ادامه دارد که مرورگر شما باز و چراغ یا گزینه Mining روشن و فعال باشد.

اگر مرورگر را ببندید استخراج هم متوقف میشود. اگر در همون صفحه ماین بمانید سرعت ماین بیشتر میشود. البته در تب های دیگر میتوانید کارهای روزمره تان در اینترنت را انجام دهید. ضمنا بدون بست مرور گر می توانید وارد مرورگرهای دیگرتان مثل موزیلا یا فایرفاکس هم بشوید ولی مرور گر اسستخراج بیت کوین را نبندید.

در قسمت Mined مقدار بیتکوین استخراج شده شما را نشان میدهد.

در قسمت cloud.boost پس از مدتی شما جایزه دریافت می کنید و بدون هزینه می توانید با  فعال کردن آن سرعت ماینیگ را بدون هزینه دوبرابر کنید. هر گیفتcloud.boost سه ساعت است و دوباره باید دکمه آن را فعال کنید.  ولی اگر می خواهید سرعت را ده برابر یا بیشتر کنید باید ماینیگ بیشتر در فضای ابری را خریداری کنید و فراموش نکنید super.boost بر خلاف cloud.boost هزینه دارد!

 

 

3

 

استخراج بیت کوین، قیمت بیت کوین

 

 

 

4

 

قیمت بیت کوین، استخراج بیت کوین

 

 

 

 

چگونه می توان درآمد بیشتری کسب کرد؟

 

هرچه کاربران بیشتری را دعوت کنید و اعضای خود را اضافه کنید - درآمد بیشتری کسب خواهید کرد! می خواهید درآمد خود را چند برابر کنید؟ این مراحل را برای موفقیت دنبال کنید!

 

1-از طریق پیوند شخصی از کاربران جدید دعوت کرده و آنها را به استفاده از مرورگر CryptoTab تشویق کنید. در عکس زیر محل لینک شخصی شما که باید برای عضویت دیگران کپی و برای آنها ارسال کنید با فلش مشخص شده است.

 

 

5

 

اسخراج بیت کوین، بیت کوین رایگان

 

2-همه افرادی که توسط شما ، توسط کاربرانی که دعوت کرده اید و توسط مراجعین آنها دعوت شده اند - عضو شبکه استخراج شما می شوند

 

 

6

 

استخراج بیت کوین، بیت کوین رایگان

 

3-اعضای شبکه استخراج شما به طور فعال از مرورگر برای گشت و گذار و استخراج استفاده می کنند.

 

4-بسته به اندازه شبکه و فعالیت اعضا ، حق کمیسیون بیت کوینی دریافت خواهید کرد

 

 

 

7

استخراج بیت کوین، بیت کوین رایگان

 

در CryptoTab ، می توانید با دعوت از کاربران جدید از طریق لینک شخصی خود ، شبکه استخراج خود را ایجاد کنید. شبکه استخراج شامل 10 سطح ارجاع است ، به این معنی که شما از دوستان خود در استخراج ، دوستان آنها در استخراج و موارد دیگر درآمد کسب خواهید کرد. علاوه بر این ، تعداد مراجعه در هر سطح نامحدود است. فقط با دعوت از چند نفر می توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

 

 

 

 

 

 

تبلیغات آماده با تولید لینک کوتاه پست هایتان توسط CryptoTab

 

در اینجا با تولید لینک کوتاه پست ها و اخبار خود بوسیله CryptoTab و قرار دادن آن در cb.klik برای  هر بار بازدید تبلیغات درآمد کسب می کنید. با افزایش قیمت بیت کوین روزی حد اقل ها هم با ارزش می شود.

 

 

8

 

قیمت بیت کوین، استخراج بیت کوین

 

 

 

 

فیلتر شکن CT VPN

 

از دیگر امکانات CryptoTab می توان به VPN  و فیلتر شکن CT VPN بدون محدودیت اشاره کرد که می تواند به درآمد بیت کوینی شما کمک کند.

 

 

برداشت بیت کوین های استخراج شده

 

در سمت راست و بالای صفحه بر روی آیکون منو کلیک کنید.

 

در منوی باز شده برای برداشت بیت کوین بر روی دکمه WITHDRAW BTC کلیک کنید. مقدار مورد نظر را تعیین و به کیف پول دیجیتال خود انتقال دهید. باید مراحل را به درستی انجام دهید تا ارز دیجیتال به کیف پول دیجیتال شما واریز شود.

1-اعلام ثبت شماره حساب کیف پول دیجیتال  که از کیف پول خود دریافت می کنید بعد از کلیک روی WITHDRAW BTC و ثبت مقدار بیت کوین استخراج شده ای که می خواهید به این حساب وارد  شود.

2- تایید ایمیل ارسال شده به  ایمیل شما که با آن بیت کوین استخراج کرده اید برای واریز

3-تایید پیام دریافتی در کیف پول دیجیتالی که شماره حساب را برای دریافت بیت کوین از آن کپی کرده اید

4-برای شما یک پیامل عملیات با موفقیت انجام شد به ایمل تان ارسال میشود.

5-فرایند واریز بیت کوین به حساب اعلامی بین یک ساعت تا 5 روز طول می کشد

 

 

10

 

استخراج بیت کوین، بیت کوین رایگان، بیت کوین مجانی

 

 

حداقل مقدار برداشت: اگر از جستجوگر کریپتوتب استفاده کنید حداقل برداشت شما 0.00001 BTC میشود.

 

 

چگونه کیف پول بیت کوین ایجاد کنیم؟

 

لطفاً همیشه به یاد داشته باشید که فقط در مورد معاملات از خدمات قابل اطمینان استفاده کنید. چندین ارائه دهنده کاملاً اثبات شده مانند edge وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد کیف پول بیت کوین استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از کیف پول edge در تلفن همراه به دلیل سهولت استفاده ، سادگی و محبوبیت آن استفاده کنید. از کیف پول Blockchain به دلایلی استفاده نکنید.

 

برای دانلود کیف پول دیجیتال edge برای ios و android اینجا یا روی عکس کلیک کنید. شما از طریق گوگل پلی و اپ استور می توانید این کیف پول پیشنهادی را نصب کنید. ضمنا گزینه های کیف پول ارزی زیادی وجود دارد که می توانید از ان ها هم استفاده کنید. البته قبل از نصب در باره آنها مطالعه کنید.

 

11

 

 

استخراج بیت کوین، قیمت بیت کوین

 

 

 

انتقال بیت‌کوین چقدر طول می‌کشد؟

 

انتقال هر مقداری از بیت‌کوین ممکن است برای تایید شدن از سمت ماینرها تا 1 ساعت و حتی 1 یا 5 روز طول بکشد.

 

 

 


سلب مسئولیت//

این مطلب رپورتاژ آگهی می باشد و پایگاه خبری شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال این خبر ندارد..

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied